Moderator ceesv Geplaatst: 25 september 2015 Moderator Delen Geplaatst: 25 september 2015 Voor 5 INB's heb je een ontvanger nodig met diseqc 1,1 protocol. Verder een committed en een uncommitted diseqc switch.Daarmee kan je dan tussen 5 lnb's kiezen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ulfiyya Geplaatst: 25 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2015 Die heb ik dreambox hd 800 se . Heb je soms goede instelling voor aub? Ik heb geprobeerde maar ik kreeg alleen 3 goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ulfiyya Geplaatst: 25 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2015 Oh ja commited en uncomitted switch, bedoel 2 in 1 of 2 verschillende? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 25 september 2015 Moderator Delen Geplaatst: 25 september 2015 Nee, een speciale diseqc switch, uncommitted, bijvoorbeeld de Spaun SUR 211 Geen normale 2 ingangen een uitgang switch, een z.g.n. A/B switch. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 25 september 2015 Delen Geplaatst: 25 september 2015 (aangepast) Bij een Dreambox HD 800 kun je diseqc 1.1 instellen. Je kunt de 4/1 diseqc-switch dus weer op een uncommitted 2/1 switch aansluiten en de 5e lnb ook op die uncommitted switch.Een goede uncommitted switch is de Spaun SUR 211 F maar die kost een flink stuk meer dan de 9/1 switch die ik in bericht 7 adviseerde. Maar ik begrijp dat die schotel met de vijfde lnb op een grote afstand staat. Die uncommitted switch wilde je dan in de buurt van je ontvanger zetten. Dat kan. Je wilt maar één satellietontvangers aansluiten? Waarom heb je dan een vijfde lnb genomen met vier aansluitingen? 25 september 2015 aangepast door Sprietje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ulfiyya Geplaatst: 25 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2015 ik heb de 5 lnb genomen niet met 4 alleen 1 aansluiting. Maar om de probleem op te lossen dacht is zo dat 't lijkt op 2 maal 4/1 switchjes en zo weer naar 2/1 begriijp je? Dus je oplossing is die 4/1 switch op 1 en de singel lnb op 2 van die spaun bijvoorbeeld? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mebo870 Geplaatst: 25 september 2015 Delen Geplaatst: 25 september 2015 yep , zo dus The key to happiness. Stay away from idiots Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ulfiyya Geplaatst: 25 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2015 Bedankt! nog 'n ding. Op Dreambox heb ik d1 lnb op uncummited input 1 gezet en de rest (4 op uncommited 2 juist?? En de dieseqc moeten die op 1, 2,3.4 of aa,ab,ba,bb? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ulfiyya Geplaatst: 29 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2015 Nog geen antwoord? geef niks. Die opstelling hieboven herkent de reambox wel. Maar ook bijv. Henkent Humax die diseqc switch met a,b,c,en d? die extra lnb hoeft niet bij Humax. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen