Ga naar inhoud


DreamboxEdit buggy


Unetwork

Aanbevolen berichten

Ik heb echt problemen met Dreamboxedit, verhuisd naar Bulgarije, Sofia en had nog geen schotel dus een abbo voor IPTV afgesloten.
Maar via Dreamboxedit bleven wel de satelliet kanalen staan, maar de IPTV groep bestond alleen als naam nog, de zenders waren verdwenen. Via Dreamset geen probleem.

aangepast door Unetwork

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hmmm. Ik dacht juist dat Dreamset dat soort problemen gaf.

Had het ook al aangekaart bij de maker van Dreamset en heb er volgens mij heb last van met dreamboxEDIT.

Welke versies gebruik je? (Mag aannemen de laatste)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de laatste versie, eerst dacht ik dat het aan mijn laptop lag, Windows 10, daarna naar de PC gegaan en hetzelfde probleem.

Alle IPTV kanalen waren weg...

Een vriend heeft de kanalen er weer opgezet, hij heeft dezelfde IPTV provider met Team, toen weer alles goed.
Import gedaan met Dreamboxedit en alle IPTV kanalen weg...

 

Met Dreamset geprobeerd en alles goed, kan ook 2 vensters openen en copy paste doen, kon niet met dreamboxedit...

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had nog een beta-versie van Dreamset 2.4.6 en zie dat-ie inmiddels gereleased is, dus ga ik die z.s.m. testen.

Overigens had ik het probleem dat de kanalen niet verdwenen, maar de urls's klopten niet meer of ze werden veranderd in markers.

Dat laatste is gefixt in 2.4.6 zie ik.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ja maar met Dreamset ;)

 

Prachtig hoe dat programma met King of Sat samenwerkt zodat je in een mum van tijd alle zenders van ingegeven satellieten in je database krijgt. Ik wou dat er ook zoiets t.a.v. alle of in elk geval zoveel mogelijke IPTV zenders voor Dreamset bestond. Heeft iemand hier een suggestie voor?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig hoe dat programma met King of Sat samenwerkt zodat je in een mum van tijd alle zenders van ingegeven satellieten in je database krijgt. Ik wou dat er ook zoiets t.a.v. alle of in elk geval zoveel mogelijke IPTV zenders voor Dreamset bestond. Heeft iemand hier een suggestie voor?

Het enige wat ik kan bedenken is het kopiëren en plakken uit bijv. de settingslijst.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DreamSet2.4.7 werkt gewoon .

Heb alleen een andere vraag ik speel hier pas een paar dagen met streams.

Wil ook mijn eigen camera's toevoegen dat kan wel maar waar of hoe voeg ik het password toe van de camera's ?

Overigens gebruik ik foscam camera's dus vraag ik mij af of deze hier op wel werken maar goed eerst dat password.

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DreamSet2.4.7 werkt gewoon .

Heb alleen een andere vraag ik speel hier pas een paar dagen met streams.

Wil ook mijn eigen camera's toevoegen dat kan wel maar waar of hoe voeg ik het password toe van de camera's ?

Overigens gebruik ik foscam camera's dus vraag ik mij af of deze hier op wel werken maar goed eerst dat password.

Misschien staat jou link hieronder in de lijst

 

http://www.ispyconnect.com/man.aspx?n=foscam

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vlug even getest in vlc player

Dit werkt:

rtsp://username:pwd@IP:port/videoMain

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb ze even geprobeerd maar blijf een popup krijgen met gebruikersnaam en password schijnbaar werkt dat niet met foscam fi8918w (of is het nu de f18918w).

Wat ook raar is dat bij de meeste er geen :portnr123 achter het ipnr komt maar ook als ik dat er toch achter zet 192.168.x.x:1234 blijf ik dat login popvenster houden ook in vlc jammer.

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een vervolg misschien kan iemand me op weg helpen.

 

http://mijnurl.xx:1234/videostream.cgi?user=mijnnaam&password=mijnpassword

 

http:// mijnurl.xx :1234 / videostream.cgi?user=mijnnaam&password=mijnpassword

 

werkt in de browser google chrome nu zonder problemen

 

maar zet ik hem in de kanalenlijst met DreamSet NIETS.

Andere urls van webcams die er al in stonden werken wel.

Heeft iemand het werkend met een foscam wat moet ik invullen bij stream/server properties http? of rtmp? of anders??

 

dank!

aangepast door san

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...