Ga naar inhoud


Technisat brengt Multytenne Ultra HD-pakket op de markt


Emekli

Aanbevolen berichten

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Ultra HD ontvanger van Technisat is zeker een interessante ontvanger maar de Multytenne is ongeschikt om daarmee de Nederlandse zenders op de Astra 23,5 te ontvangen. Daarmee zul je toch zeker enkele dagen per week bepaalde zenders in het aanbod van CanalDigitaal tijdelijk niet kunnen ontvangen. De meeste mensen die een Multytenne hadden, hebben deze reeds vervangen door een grotere schotel.
Dit is dus geen interessant aanbod voor de Nederlandse kijker.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, de Multytenne heeft enige tijd niet op de site van Technisat gestaan. Nu staat hij er weer met een bindende prijs van €259.99 voor de twin uitvoering.

Ik zie de Multytenne Twin in Nederland nog steeds voor €225,- te koop staan bij een bekende satellietshop maar tweedehands zijn ze veel goedkoper te koop.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Ultra HD ontvanger van Technisat is zeker een interessante ontvanger maar de Multytenne is ongeschikt om daarmee de Nederlandse zenders op de Astra 23,5 te ontvangen. Daarmee zul je toch zeker enkele dagen per week bepaalde zenders in het aanbod van CanalDigitaal tijdelijk niet kunnen ontvangen. De meeste mensen die een Multytenne hadden, hebben deze reeds vervangen door een grotere schotel.

Dit is dus geen interessant aanbod voor de Nederlandse kijker.

 

 

 

Ben het niet 100% met je eens, mensen in west NL en Vlaanderen hebben toch genoeg signaal, of zie ik dit verkeerd?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het niet 100% met je eens, mensen in west NL en Vlaanderen hebben toch genoeg signaal, of zie ik dit verkeerd?.

De schotel is in principe voor de Duitse markt , dus dan zit je er in west Vlaanderen toch wel erg buiten met een 45 cm schotel en een CD met zoveel afwijkende parameters op de transponders op Astra 3. Nauwelijks of geen reserves.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De schotel is in principe voor de Duitse markt , dus dan zit je er in west Vlaanderen toch wel erg buiten met een 45 cm schotel en een CD met zoveel afwijkende parameters op de transponders op Astra 3. Nauwelijks of geen reserves.

 

 

Je hebt gelijk, ik had me op Astra 2 gefocused. 

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...