Ga naar inhoud


DM800 vs DM8000 (firmware test)


view

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met firmware te maken voor de DM800, maar ik heb voor de gein hetzelfde gedaan voor de DM8000. Echter heb ik deze ontvanger niet en kan het dus niet testen. Ook kan ik niet zien wat er qua menu opties meer in zit dan bij de DM800. Maar het verschil is duidelijk te zien tussen de firmware van de DM800, die iets over de 50mb is en die van de DM8000, die is 100mb! Maar de image is klaar en wie het wil kan het eens proberen. Er zit naast de gewone OE2.0 firmware Scam 3.59 in plus mijn bootlogo. Graag even een pm naar mij toe en dan stuur ik je de firmware. Het liefst mensen die beide boxen hebben of hebben gehad.

 

Mocht de image goed lopen komt deze ook open op het internet.

aangepast door view
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

De topic was al een paar dagen oud en ik moet eerlijk erkennen ik was deze helemaal vergeten. Een DM8000 heb ik ondertussen van iemand overgenomen en loopt nu op mijn eigen image. Niet echt iets speciaals, geen hoogstandje zoals  PLi, AAF enz. maar gewoon een eigen bootlogo en Scam als camd. Mijn doel was een image te maken waarmee ik satelliet en/of DVB-T kan kijken en dat heb ik behaald. Image is gebaseerd op OE2.0. De manier waarop ik deze gemaakt heb staat hier beschreven. Wat mij opvalt is dat er standaard veel 'meuk' in de image zit die ik er niet in wil hebben. Hoe ik het e.e.a. moet wissen voor het compileren is voor mij nog even zoeken. Maar ik probeer een slankere image te maken. Oh by the way, mijn image voor de DM8000 is hier als zip bestand te downloaden (78mb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De topic was al een paar dagen oud en ik moet eerlijk erkennen ik was deze helemaal vergeten. Een DM8000 heb ik ondertussen van iemand overgenomen en loopt nu op mijn eigen image. Niet echt iets speciaals, geen hoogstandje zoals  PLi, AAF enz. maar gewoon een eigen bootlogo en Scam als camd. Mijn doel was een image te maken waarmee ik satelliet en/of DVB-T kan kijken en dat heb ik behaald. Image is gebaseerd op OE2.0. De manier waarop ik deze gemaakt heb staat hier beschreven. Wat mij opvalt is dat er standaard veel 'meuk' in de image zit die ik er niet in wil hebben. Hoe ik het e.e.a. moet wissen voor het compileren is voor mij nog even zoeken. Maar ik probeer een slankere image te maken. Oh by the way, mijn image voor de DM8000 is hier als zip bestand te downloaden (78mb)

Link naar DM8000 image is 

Error occurred: 404 - not found
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...