Ga naar inhoud


Sab Titan 3 HD Combo software


Geestjes

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Wat bedoel je met alternatieve software?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik had wat duidelijker moeten zijn.

 

Ik citeer even uit de nieuwsbrief van Satellitemagazine

die ik digitaal afgelopen weekend kreeg: 

 

"Fabrikant SAB introduceerde het model Titan 3 Combo HD medio 2014 op de Nederlandse markt. Nu bijna twee jaar later is het nog steeds één van de best verkochte SAB-ontvangers van dit moment. Dat is niet opvallend. SAB investeerde veel tijd en geld om de firmware van deze ontvanger actueel te houden. Dat SAB ook na de introductie van de SAB Titan 3 Combo HD aan de firmware is blijven werken, blijkt uit meerdere dingen. Niet alleen zijn aan SAB gemelde bugs in veel gevallen met nieuwe firmware opgelost. Met bepaalde hobbyfirmware die alleen op internet gevonden kan worden . . . . . . .  zijn er nog meer leuke mogenlijkheden."

 

De laatste firmware die ik kan vinden is van juni vorig jaar !! Waar kan ik die up to date firmware vinden en evt. andere software waar men hen over heeft?

Canal Digitaal, Ziggo, Astra 1,2,3  Titan III

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...