Ga naar inhoud


Delta cam sim gedeelte


Aanbevolen berichten

Zoals sommige onder jullie wel weten is een delta cam te programeren voor de officiele kaarten van canaldigitaal en tv Vlaanderen .

Nu lees ik ook dat de sim aan de bovenkant gebruikt wordt voor de HD + kaarten in Duitsland.

Het zou dus interessant zijn moest je de delta cam kunnen gebruiken met beide kaarten . 1 tje dan wel als sim . Maar gaat dit werken , want zomaar een kaart knippen als sim en dan niet werken zou zonden zijn ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Aan je Avatar te zien is zo'n kaartje naar de klote knippen peanuts als ik zie wat je met dat keuken-mes vermag. Je wilt graag weten of er iemand anders is die meer risico durfde nemen dan jij? Nee heb je, ja kan je knippen. :grin:

aangepast door waterpas
  • Like 1
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Je legt een GSM SIM Malletje op je HD++ kaart (even vastplakken). Een hobby Stanley mesje doet de rest... (Dus niet dat broodmes wat je normaal gebruikt :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaat in de handel (helaas relatief duur) een setje, die van sim formaat naar normaal formaat gaat. Of je decoderklepje dan nog dicht kan, weet ik niet. Bij een TV, kan het wel een oplossing bieden.

post-40019-0-88489200-1461258794.jpg

post-40019-0-39599400-1461258808.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

De smartcards zijn bouwtechnisch gelijk aan ISO-7816 dus dat werkt altijd. De firmware van de box c.q CAM bepaalt of hij iets met de kaart kan. Fysiek lezen zal wel lukken. Of hij iets met de HD+ ATR kan is een kwestie van testen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onlangs een goede 2 weken geleden, heb ik zowel een TVV als een CD kaart getest in een delta met cobra 2.01, op een xp1000.

Daar was het resultaat bedroevend. Voor je gaat knippen, zou ik toch eerst uitvoerig testen, of beide kaarten werken.

Bvb tv oranje, was niet te bekijken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is met een ci altijd sterk afhankelijk, van het model van ontvanger. Zelfs als het met linux ontvangers is, kan zelfs de firmware een rol spelen. Ik vrees dat ik de beveiligde kanalen niet kan testen, denk dat ik daar geen abbo op heb. Misschien mijn ouders op mezzo HD, maar dat kan ik maar proberen als ik daar alleen ben, en even hun kaartje naar boven doen om te testen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...