Karmijnls Geplaatst: 23 juni 2016 Delen Geplaatst: 23 juni 2016 Hoi, vanmorgen doe ik mijn Smarttv aan en hoor ik de zender, maar ik krijg geen beeld. Garantietijd net twee maanden voorbij helaas. Zijn er nog dingen die ik zelf kan proberen? Samsung UE32F5500AWXXN S/N: ZC2Y3SJF200824Z Aangesloten op kabel digitaal van Kabeltex (op Texel) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Big fellow Geplaatst: 23 juni 2016 Delen Geplaatst: 23 juni 2016 Hoe oud is het toestel? Indien minder dan 3 jaar dan kan je gewoon proberen garantie te claimen... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Steve Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 (aangepast) controleer de 5 led srips in het scherm (er zal een een onderbreking hebben) bestel nr=BN96284B9A een strip is ong 14 euro 24 juni 2016 aangepast door Steve Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iemand Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Interessant want dit heb ik zelf nog niet onder handen gehad ....dus gelijk even vraagje Misschien even goed om aan te geven HOE te controleren; Visueel zoeken naar bv zwart pitje in de LED. Of is er ook iets te METEN. Staan die strips dan in serie ? gr. Erik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Karmijnls Geplaatst: 26 juni 2016 Auteur Delen Geplaatst: 26 juni 2016 Hoi, dank oor reacties. Ik heb gemerkt dat met veel licht op scherm ik heel vaag kan zien. Ook als ik op menu klik en de opties doorloop kan ik de opties vaag zien. Zou ik qua instellingen misschien nog iets kunnen doen? Reset of zo? Heb tv maart 2014 gekocht, maar samsung zei dat ie twee jaar verzekerd was. Hoezo drie? Ik moet de technische tip even goed uitpluizen, want dat is wel erg onbekend terrein..en neem aan dat ik achterkan eraf moet halen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 26 juni 2016 Moderator Delen Geplaatst: 26 juni 2016 Je waarnemingen ondersteunen Steve's tip. Geen backlight, dus inderdaad (een) van de led strips defect. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen