Ga naar inhoud


2x smartcard van mijzelf zitten elkaar in de weg.


san

Aanbevolen berichten

Ok lijkt me duidelijk het gaat om mijn eigen smartcard's dat om te beginnen even voor de duidelijkheid.

 

Het probleem is het volgende op 1 smartcard heb ik edl live,ziggo sport,hbo,film1,royaal enz via de kabel van siggo.

 

Op de andere smartcard heb ik alleen het basis pakket via de kabel.

 

Nu is het geloof ik zo dat je met bijvoorbeeld P: 0604:000000 een smartcard prio geeft aan alle kanalen als ik het goed heb.

 

Maar daar zit nu juist het probleem ik wil dit per kaart kunnen regelen dus smartcard 1 dat die alleen prio geeft aan het basis pakket en over schakeld naar smartcard 2 voor de betaalde pakketen van o.a ,edl live,film1,hbo,royaal pakket, enz

 

Is dit mogelijk met cccam .

Nu krijg ik misschien weer te horen waarom gebruik je geen oscam maar dat is geen optie hier de vraag is dus kan ik zo iets met cccam regelen.

Het probleem is nu namelijk dat de boel hier soms te lang staat na te denken als ik bijvoorbeeld naar hbo wil kijken omdat die dan verbonden staat met de verkeerde smartcard waar op alleen de basis zenders zijn te zien ik moet dan een paar keer schakelen tussen de kanalen voor dat die begrijpt wat de bedoeling is en over schakelt naar smartcard 2

 

In het kort dus wat ik wil

Smartcard 1 wil ik instellen voor alleen de basis zenders via de kabel.

Smartcard 2 alleen overige betaalde pakketten

 

Is dit mogelijk.

  • Like 1

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan moet je die wel weten kabel is 604:000000 1801:007911 wil via 1 smartcard alleen de extra zenders door laten gaan via de 2e kaart alleen standaard zenders je moet dus de sids weten van die uitgebreide pakketten .

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...