Ga naar inhoud


Oscam, kaartmanagement bekijken op de box?


dvbs
Ga naar oplossing Opgelost door Gast Mimisiku,

Aanbevolen berichten

Goedeavond,

 

Kan iemand vertellen hoe je het snelst/simpelst via de box kan kijken tot wanneer de inwendige kaart geldig is bij het gebruik van Oscam? Hoe doen jullie dat? (Dus niet via de webif (dat lukt wel), maar simpelweg op tv zou nog leuker zijn :) .)

 

Nu heeft GP een ap Oscaminfo. Helaas lukt het me niet om zo de geldigheidsdatum te vinden.

 

 

Alvast bedankt!

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites


... En dat GP 3.2 vind ik toch een partij spuuglelijk! Persoonlijke mening natuurlijk, maar wat een gruwelijk kansloze UI extensie is dat zeg. Een zooi nutteloze ballast en een geforceerde UI. Past zich niet aan aan een ingestelde skin. Veel (zoniet alle) info kun je ook gewoon uit je image trekken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja....dat weten we nu wel hoe jij erover denkt.

Ga zo door....misschien trek ik dan nog eens mijn bek open hoe ik over openpli denk.

Trouwens wie weet en draait

hij wel met GP3.3 onder het splinternieuwe super draaiende OE2.2 !

Gr.

aangepast door satfanatic
  • Like 1

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

... En dat GP 3.2 vind ik toch een partij spuuglelijk! Persoonlijke mening natuurlijk, maar wat een gruwelijk kansloze UI extensie is dat zeg. Een zooi nutteloze ballast en een geforceerde UI. Past zich niet aan aan een ingestelde skin. Veel (zoniet alle) info kun je ook gewoon uit je image trekken...

 

 

Toch blijf ik fan... ;):)

aangepast door dvbs
  • Like 1

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks tegenstrijdige voorkeuren; toch bedankt! :) (Oscam Status Viewer doet wat moet.)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens wie weet en draait

hij wel met GP3.3 onder het splinternieuwe super draaiende OE2.2 !

 

Nog niet, maar hoogstwaarschijnlijk ooit nog wel.  (vind de nieuwe boxkes wel aantrekkelijk.. ;) )

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...