Ga naar inhoud


Ik vind een gestelde vraag niet terug


Emekli

Aanbevolen berichten

Ik vind een gestelde vraag niet terug, heb de zoekfunctie er dan bij gehaald, maar niks gevonden.

 

De vraag ging er over of een back up een nieuwe flash niet beïnvloedt betreffende o.a. nieuwe drivers.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Nee, maar heeft er wel mee te maken, want bij een laatste flash zonder back up was ik de opnamelijst kwijt en heb toen een back up gedaan.

Het bericht dat ik niet meer vind was van gisteren 19.10.2016.

 

Dan nog maar een keer, als je een maagdelijke flash hebt, en je zet er een back up in, wat gebeurt er dan eigenlijk?.

In een nieuwe flash kunnen o.a. nieuwe drivers zitten en help je die niet om zeep bij het plaatsen van een back up?.

 

Normaal gebruik ik geen back ups, maar in de Vu+ Duo  zit buiten het "normale" menu ook nog eens een zeer uitgebreid menu voor

het kleine LCD schermpje en om laatste weer helemaal uit te vogelen zou ik dan toch een back up willen doen.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé, gek ja. Ik vind je vraag wel bij google, maar dan alleen "in cache":

 

Mijn Duo 2 werkt zoals het moet, met een back up omdat ik enige tijd een probleem had.

 

Als alles goed draait, na een nieuwe flash, een back up ja of nee?.

 

Heb erover zitten denken, stel er zijn nieuwe drivers geplaatst in de nieuwe flash en je gaat dan een backup doen, krijg je dan de oude drivers terug?.

 

Als je gewoon maagdelijk begint, zoals ik altijd deed, is het best veel werk om het hele menu door te gaan

zeker met het wel zeer uitgebreide LCD menu.

 

Heb er weinig verstand van, een draaibare schotel of een met meerdere LNB's is meer mijn ding,

heb daar weinig moeite mee.

 

Is-ie verwijderd bij Sat4all?

 

Ik weet er verder niks zinnigs van.

 

groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé, gek ja. Ik vind je vraag wel bij google, maar dan alleen "in cache":

 

Mijn Duo 2 werkt zoals het moet, met een back up omdat ik enige tijd een probleem had.

 

Als alles goed draait, na een nieuwe flash, een back up ja of nee?.

 

Heb erover zitten denken, stel er zijn nieuwe drivers geplaatst in de nieuwe flash en je gaat dan een backup doen, krijg je dan de oude drivers terug?.

 

Als je gewoon maagdelijk begint, zoals ik altijd deed, is het best veel werk om het hele menu door te gaan

zeker met het wel zeer uitgebreide LCD menu.

 

Heb er weinig verstand van, een draaibare schotel of een met meerdere LNB's is meer mijn ding,

heb daar weinig moeite mee.

 

Is-ie verwijderd bij Sat4all?

 

Ik weet er verder niks zinnigs van.

 

groet,

A33

 

Bedankt voor je antwoord,

 

Inderdaad vreemd dat dit in Google cache is gekomen.

 

Maar jij weet dus ook niks zinnigs te antwoorden, geeft niet hoor, want ik weet het ook niet.

 

Misschien een ander iemand die het wel weet?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...