Ga naar inhoud


Inverto Black Ultra Twin 'HGLN' versus Inverto Black Ultra Twin 'IDLB'


elnero

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Dat dé Inverto Black Ultra LNB bij de beste hoort vinden we op fora geregeld en meermaals terug.

Dat er verschil is tussen een  Black Ultra en een Black Premium vinden we ook ... soms.

 

Maar ....  blijkbaar is ook de Ene Inverto Black Ultra de Andere Inverto Black Ultra niet ....   ;-) en dit onderscheid was me nog niet opgevallen, tot vandaag.

 

Vandaar mijn vraag:

heeft iemand een idee, of er,  en zo ja welke de specificatieverschillen tussen de Inverto Black Ultra "IDLB" en de Inverto Black Ultra "HGLN" versie zijn. Ook de aansluitende vraag of en in elke mate dit onderscheid belangrijk is misschien het weten waard...

 

Kan iemand me hieruit wegwijs maken aub,  buiten het prijsverschil dat soms tot 5 € en meer kan oplopen in beide richtingen .

 

Dank bij voorbaat,

El

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij zit het zo:

HGLN is de naam van de LNB reeks/serie (High Gain Low Noise).

IDLB is de afkorting waarmee de type nummers beginnen.

 

Dus in een advertentie kunnen beide afkortingen voorkomen.

aangepast door hvdh

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste elnero

Welkom op dit forum

De HGLN (High Gain Low Noise) serie wordt alleen maar de Inverto Black Ultra serie bedoeld bestaande uit de single, twin, quad en quattro-uitvoering.

Naast de IDLB-reeks heeft Inverto ook de IDLR-reeks, de IDLE-reeks, de IDLP-reeks, de IDLW-reeks, de IDLM-reeks, de IDLI-reeks, de IDLU-reeks en de IDLK-reeks.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een raspaardje die Inverto Black Ultra. Ik had een exemplaar dat na 2 jaar al defect was en ik schijn niet de enige te zijn. De ontvangst is overigens uitstekend.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dat kan wel eens voorkomen maar dat is bij alle merken lnb's het geval.

We willen liefst maar heel weinig betalen voor zo'n ding en dan moet het allemaal in een rap tempo gemaakt worden.

Kijk maar eens naar dit filmpje, daar hebben de vrouwen nog geen 2 seconde de tijd om een lnb te testen.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...