Ga naar inhoud


Krijg mijn harde schijf niet werkend.


Andre2016

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij een tip geven? Misschien doe ik iets verkeerd. Heb een sata hardeschijf ingebouwd in mijn DM800HD PVR. Ook volgens beschrijving geïnitialiseerd, krijg ook een melding dat hij 100% is voltooid. Als ik echter tijdens tv kijken op de rode knop druk krijg ik een melding: geen harde schijf gevonden of de harde schijf is niet geïnitialiseerd! Kan iemand mij helpen? Misschien mis ik een actie?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je moet de map movie nog aanmaken. Dan in je menu het opnamepad opgeven. Even bewaren en voor de netheid even de box herstarten.

 

Anno 2016 nog een DM800HD-PVR? Persoonlijk zou ik daar geen dubbeltje meer aan uitgeven. Maar dat is puur persoonlijk natuurlijk...

aangepast door Mimisiku
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de snelle reactie. Heb een map aangemaakt, de box een herstart gegeven. Krijg nu geen foutmelding meer. Getest en het werkt. Bedankt voor je hulp.

 

De DM800HD-PVR heb ik als complete set heel goedkoop gekocht samen met schotel en toebehoren. Dit om te testen. Ga in de toekomst op zoek naar een vervanger voor de DM800. Weet alleen nog niet wat een goede keus is zonder al te veel uit te hoeven geven. Vind de DM800 menu's wat lastig, maar dat kan een kwestie van wennen zijn natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...