Ga naar inhoud


openbox S9 HD


Guus

Aanbevolen berichten

 

ik heb wel beeld op andere bvb 12589 H29899 en 12707H 29899.met alle kanalen daar om heen

dus als u het weet graag :

mvr gr Guus

pensioner  in Sweden

 http://nl.kingofsat.net/pos-23.5E.php

 

Als je nou op deze link klikt kun je zien dat deze frequenties niet in gebruik zijn, tevens kun je zien op welke frequenties de zenders wel zitten. Plaats eens een foto van de instellingen in het menu van de lnb.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Druk op de toets "gebruik volledige editor"

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu deze S9 box  

dat is een sweedse met een Gccam  Kungfinland -dyndns.org prostman 10333/10334.

die werkt wel met een deel van CD kanalen lijst ,maar ik krijg niet 12187 en 11914 er op als dat lukt ben ik koopman  ,ik heb wel beeld op andere bvb 12589 H29899 en 12707H 29899.

 

ik heb wel beeld op andere bvb 12589 H29899 en 12707H 29899.

Okee, met de correctie van 850 en H/V-onverschilligheid (dat hadden we al eerder geconcludeerd) heb je dus ontvangst op 11739V en 11856V.

Maar de echte hoge-band frequenties ontvang je dus niet, en je ontvangt vermoedelijk alleen verticale zenders (ook al geeft je ontvanger H aan).

 

Kennelijk heb je twee duo-LNBs. Heb je dit probleem met de ontvanger bij beide duo-LNBs?

In dat geval moeten we het bij je ontvanger zoeken, of bij de kabel.

Kan je ook de kabel uitsluiten, door je ontvanger even simpel aan een andere kabel aan te sluiten?

 

Blijft vervolgens over: de ontvanger.

Kan je inderdaad eens een foto maken van het menu van de LNB-instellingen, en die als bijlage bij je post toevoegen?  Liefst in een begrijpelijke taal voor ons: nederlands, engels, duits of zo.

Dan kunnen wij kijken of wij bij die instellingen iets kunnen vinden wat niet juist is.

 

Zo niet, dan is de box zelf wellicht defect.

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

quote: " ik heb wel beeld op andere bvb 12589 H29899 en 12707H 29899." 

 

Wat ontvang je daar dan op? want ik zie dat je de rtl-zenders inmiddels wel met de juiste freq.gegevens ontvangt.

 

ik heb deze er af gegooid en rtl  4/5/7/6 heb ik nu 11856 en npo2/sbs6 op11739Dat werkt maar ik snap niet dat hij de 12187 en 11914 niet vind zijn staan er wel in heb ook ander antenne aansluitingen ge probeert  maar heb een goed signaal , heb dat gecontroleerd met een sat finder  met scherm voor alle vrije zenders ,als ik hem op nieuw start dan gaat hij direct naar de laatste zender.,

dus wat doe ik fout ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt in het menu een instelling waar je de spanning van de lnb aan en uit kunt zetten,kijk daar even naar

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook antwoorden op mijn post #19?

 

Vooralsnog blijkt alleen dat je ontvangst hebt op verticaal/lage band, zoals ik al schreef. Hoge band en horizontaal lijk je niet van je LNB te ontvangen.

Bij je instellingen is nog niks te vinden dat duidelijk niet klopt.

 

Groet,

A33

 

Edit: PS Ik zie dat je schrijft dat sommige H-frequenties het wel doen. Welke zijn dit (met welke zenders)?

Het kan namelijk ook zo zijn dat je ontvanger denkt dat hij H-frequenties ontvangt, maar dat de LNB daadwerkelijk slechts de V-frequenties doorgeeft, en dat er dus feitelijk helemaal geen H-frequenties worden doorgegeven.

aangepast door a33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...