Ga naar inhoud


Samsung KS7000


chez

Aanbevolen berichten

Uiteindelijk is het een samsung KS7000 geworden aangezien ze een knappe aanbieding hadden van 999,-

zie topic  "Samsung 49KU6450 Samsung 49KS8000 verschil"

Heeft iemand de juiste beeldkalibratie voor deze tv.?

Alvast bedankt

 
  • Like 1

VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Uiteindelijk is het een samsung KS7000 geworden aangezien ze een knappe aanbieding hadden van 999,-

zie topic  "Samsung 49KU6450 Samsung 49KS8000 verschil"

Heeft iemand de juiste beeldkalibratie voor deze tv.?

Alvast bedankt

 

 

 

https://m.youtube.com/watch?v=KfTSoEa6MC8&feature=youtu.be

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste chez

Kun je met die Samsung KS 7000 de CanalDigitaal zenderlijst inladen?
Heb je die tv in Nederland of Spanje gekocht?

Jammer dat in de lijst van CanalDigitaal gecertificeerde tv's de modellen van 2016 niet vermeld staan anders had ik het je niet hoeven vragen, zie: https://www.canaldigitaal.nl/uploadedfiles/content/overlay/geteste-televisies.pdf
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand de juiste beeldkalibratie voor deze tv.?

 

Meestal dient een nieuwe tv 100-200 branduren te hebben gedraaid om een goede kalibratie te kunnen uitvoeren. Ik zal wel adviseren om een goede ISF monteur onder de arm te nemen (zie de website van ISF voor gecertificeerde monteurs). Dan haalt u wel het maximale uit uw nieuwe tv.  
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste chez

 

Kun je met die Samsung KS 7000 de CanalDigitaal zenderlijst inladen?

Heb je die tv in Nederland of Spanje gekocht?

 

Jammer dat in de lijst van CanalDigitaal gecertificeerde tv's de modellen van 2016 niet vermeld staan anders had ik het je niet hoeven vragen, zie: https://www.canaldigitaal.nl/uploadedfiles/content/overlay/geteste-televisies.pdf

 

 

Als je het eerdere topic hebt gelezen "Samsung 49KU6450 Samsung 49KS8000 verschil"  Dan had je kunnen weten dat hij hem in Spanje zou kopen.

 

Canaldigitaal zet alleen de Tv's die in Nederland verkocht zijn met een satelliet tuner in de lijst.

 

Je kan hem zelf geschikt maken voor Canaldigitaal.& TVV

De TV is CI+ gecertificeerd je hoeft alleen de Localset om te zetten naar EU-Benelux thats all dan kan je probleemloos de zenderlijst van Canaldigitaal / TVV inladen.

Lees dit topic nog even door daar leg ik het uit.

 

Mazlzlz

Avalon

aangepast door Avalon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de calibratie doorgevoerd zoals aangegeven werd in het filmpje maar vind het er niet uitzien, ik heb de tv het liefst op natural staan, ISF is een heel goede tip maar geloof niet dat je die monteurs in Spanje hebt en als je ze wel hebt dan twijfel ik aan hun kundigheid, Spanjaarden nemen het niet altijd zo nauw.

Ik ga zelf wel eens spelen als ik tijd heb en geduld heb :-)

VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadeel van Samsung is dat ze een vrij belabberde kijkhoek hebben vooral de 2015 en 2016 modellen dat kan de kleuren ook nogal nadelig beïnvloeden.

Zit je niet recht voor de tv dan vervagen de kleuren al snel.

Daarbij word bijna altijd voor Film mode gekozen dus vind Natural een vreemde keuze en kan me bijna niet voorstellen dat dat beter is als je zo dichtbij mogelijk bij de originele kleuren wil blijven.

Maar natuurlijk heeft iedereen een andere smaak.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vond het ook raar maar heb het echt met verschillende mensen gechecked en unaniem kwam die er als mooiste beeld uit :confused::D .

Ik vond het zelf ook de mooiste

VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Picture Accuracy Out-of-the-Box (score out of 10) 9 op de meeste websites dus hoeft er niet veel te worden aangepast.

 

Ook lees je veel Picture deteriorates at an angle.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb ook het idee dat dat eerst beter was enig idee hoe ik de oude instellingen terug krijg ?

Die heb ik natuurlijk niet bewaard, iets te snel van start gegaan.

Zal nog eens neuzen ook op internet

VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...