Ga naar inhoud


welke LNB''s kopen.


egbertjan

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn schotel gaan uitbreiden met 2 lnb's. Welke lnb's kan ik het beste kopen voor mijn maximum e85 die ook op de toekomst gericht zijn en goed kunnen werken met fbc tuners van vuplus. Ik las dat je daar ook speciale tuners voor nodig hebt.Ik wil er 4 tuners op kunnen aansluiten.    

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik wil mijn schotel gaan uitbreiden met 2 lnb's.   

Welke satelliet posities heb je al gemonteerd en naar welke 2 satellieten wil je gaan kijken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op schotel 1 zitten 4,8e,9e,13e,19,2e,23,5e en 28,2e en op de 2e 5w en 3e. Op die tweede wil ik 7e en 10e erbij hebben. of zou je me andere aan raden.

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien er toch Unicable-lnb's nodig zijn, is ontvangst op 3 graden afstand op een Maximum E85 niet mogelijk denk ik. Ik ben nog geen Unicable-lnb's tegen gekomen met een smalle kop.
Zie ook hier: https://wiki.vuplus-support.org/index.php?title=Tunerkonfiguration_Vu+_Solo_4K_mit_einem_DVB-S2_FBC_Dual_Tuner

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik voor die Unicable-lnb's ook een speciale disecq hebben? 

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En tegelijk opnemen en kijken wordt door het Unicable systeem beperkt tot slechts een transponder.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En tegelijk opnemen en kijken wordt door het Unicable systeem beperkt tot slechts een transponder.

Dat zet wel een domper op de feestvreugde.

 

Het heeft dus voordelen maar toch ook nadelen, dat hele unicable systeem.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, zo heeft elk voordeel zijn nadeel....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...