Guus Posted January 21, 2017 Posted January 21, 2017 Hallo ik heb een vraag , is er iemand die nog een kaart heeft en die kwijt wil ik heb er een stuk , ik zou dan erg geholpen zijn het is niet makelijk om er een te vinden , vandaar de op roep mvr gr Guus
Guus Posted January 21, 2017 Author Posted January 21, 2017 Ja die kaart zoek ik heeft u die ? en is die te koop ? mvr g r Guus
Guus Posted January 21, 2017 Author Posted January 21, 2017 Ja die zoek ik . heb u die tekoop? gr Guus
Tonskidutch Posted January 21, 2017 Posted January 21, 2017 zeker in gesprek met jezelf of? hier wordt niets verkocht daarvoor is er een afdeling te koop gevraagd en te koop via de advertenties Overigens wat moet je met die oude meuk? Cantaloop Us3
Sprietje Posted January 21, 2017 Posted January 21, 2017 (edited) Nee, ik heb die niet te koop maar een afbeelding er bij geeft duidelijker aan waar het om gaat. Volgens mij werkt die niet in de witte CI-module, wel in de zwarte met wereldbol. Edited January 21, 2017 by Sprietje
Recommended Posts