Ga naar inhoud


Wie kan mij helpen met deze problemen? Amiko A3


Gydo

Aanbevolen berichten

Goedemiddag Heren!

Onlangs heb ik een Amiko A3 aangeschaft, hartstikke mooi ding alleen nu loop ik tegen een aantal dingen aan.

Heb er niet heel veel verstand van maar ik kan wel wat laat maar zeggen.

Misschien dat jullie mij kunnen helpen?

1. Heb regelmatig dat er scrambled in het beeld komt te staan, soms gaat het zo weer weg soms duurt het wat langer!

2. De EPG volgens mij is dat de gids, die is regelmatig niet echt gevuld of blijft heel lang op geen info, sommige zenders wel info sommige helemaal niet en bij sommige moet het eerst geladen worden, dat moet veel sneller kunnen lijkt mij?

3. Regelmatig als ik tv kijk komt er een hele korte melding: Geen of slecht signaal dat duurt een kleine seconden en gebeurd op willekeurige moment en ook dat verschilt weer per zender!

 

4. Als ik KODI kijk en een serie of film aanzet vind ik het erg vervelend dat het geluid niet gelijk loopt met de monden, wat kan ik hier aan doen?

5. Wanneer ik een ondertiteling onder een film of serie wilt zetten, wil ik heel graag opensubtitles gebruiken maar alleen bij die zegt hij wrong username or password hoe kan ik dit aanpassen?

Heb het kastje geregeld en is vooraf allemaal ingesteld dus heb geen idee hoe het allemaal werkt, maar kan er wel mee omgaan over instellingen heb ik geen idee.

 

Ben lid van Ziggo misschien is dat nog belangrijk om te weten?

Als jullie meer info nodig hebben hoor ik het graag!


Met vriendelijke groeten

Gydo




 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...