Ga naar inhoud


Tele 2 ontvangen met Enigma 2 ontvanger


maja

Aanbevolen berichten


Voor zover ik weet zijn de streams van alle IP-providers in NL gecodeerd of in een ander formaat of zo.

Dus nee.
Persoonlijk blijf ik o.a. daarom liever ver weg van dat soort providers (dus KPN iTV, Telfort, Tele2, T-mobile, Online enz.) v.w.b. TV.
Gewoon alleen internet (en ev. telefoon) en TV via DVB-S/T/C.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze gaan dit nooit doen, maar is het mogelijk iptv streamen te ontvangen en te decoderen met een ci module?

Iets in plaats van een dvb tuner iets die de iptv streams kan ontvangen.

Ik geloof, dat mijn broer een soort iptv ontvanger heeft buiten dvb tuners, met ci slot op zijn tv.

Legale iptv via je tv en een module, zou voor bepaalde mensen gemakkelijk en interessant zijn. Bvb klein tv'tje in keuken of zo.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei maja:

Bij mijn weten komt uitzending gemist ook via iptv en werkt ook. Er zijn ook bedrijven ik meen Telfort die het wel toelaten gaat ook via iptv.

 

Uiteraard, maar wel met hun eigen ontvanger en niet via enigma2-ontvanger en daar ging je vraag immers over.
Je kan je Ziggo-abonnement ook verlagen naar bijv. 40/4 internet, dat is vaak nog steeds sneller dan internet via xDSL. TV+Internet kan bij Ziggo al vanaf €39,95 per maand, of je combineert glasvezel/DSL met alleen TV van Ziggo (vanaf €18,70 per maand). Is (terug)kijken via een app/website niet nodig en is SD ook goed genoeg kan je al TV kijken voor €9,95 per maand (edpnet). Goedkoopste internet only wat ik zo gauw kon vinden is Internet Light van Tele2 (20/2 Mb/s) voor €22 per maand.
Dus TV en internet apart betaal je dan €40,70 resp. €21,95 per maand.

Internet+TV gecombineerd is inderdaad wel het goedkoopste bij Tele2 à €30 per maand maar daar lever je wel de vrijheid van je eigen (Enigma2) ontvanger in.
Wil je opnemen en pauzeren dan betaal je €3 extra per maand. Wil je op meer dan één TV kunnen kijken, betaal je ook weer €3 (max. één erbij).

Dus e.e.a. hangt af van je wensen en omstandigheden.
Heb je overigens nu meerdere smartcards bij Ziggo tegen hetzelfde tarief dan krijg je dat niet meer terug mocht je ooit weer terug naar Ziggo gaan.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...