Ga naar inhoud


Softcams in openatv niet aktief te krijgen


alias haha

Aanbevolen berichten

Heb dikwijls bij verschillende ontvangers die ik installeer dat de softcams niet aktief te krijgen zijn, dit is gewoon bij een vers geïnstalleerde ontvanger.

Maakt niet uit welke merk, het is een gewoon  algemeen, normaal pak ik een image van een andere datum en dan werkt het wel.

Als iemand een tip heeft om dit via een commando via telnet of iets dergelijks op te lossen.

Ben nu bezig met een gigablue  hd 800 solo (ex sat4all) ontvanger.

Aangezien bij openatv deze ontangers niet zo veel worden gecompiled is er ook niet veel werkend voor te krijgen.

Er Heeft altijd openatv 4.1 op gestaan, maar dat is er nu af en wil met 6.1 verder.

Wie heeft de oplossing hiervoor?

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, ik kan ze installeren, de files staan op hun plaats, maar als ik oscam of cccam wil aktiveren, worden ze gewoon niet actief

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een hok....Geweldige ondersteuning van de fabriek.. not....

De enige versie die er nog op draait is er een van openvix, uit februari 2016

Na 3 dagen frotten werkt ie dan weer, redelijk...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die had ik ook geprobeerd, helaas, openatv is ook te ''zwaar'' voor dat apparaat, openvix draait/reageert veel vlugger en nog iets meer geheugen plaats vrij

Gigablue had eerst als fabrieks image openmips, die zijn er ook mee opgehouden.

http://image.openmips.com/6.1/index.php 

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met telnet kun inloggen, begin eens met checken of oscam draait:

ps -efl | grep oscam

 

Als dat niets geeft, draait oscam niet.

In dat geval handmatig opstarten via:

(alles op 1 regel!)

 

/usr/bin/oscam_atv -c /var/keys/oscam_atv

 

Eventueel de paden aanpassen.

Post eens wat de output daarvan is.

 

aangepast door fbouwman
path aangepast

ET10000 + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn Mutant 2400HD werkt de URL niet meer waarmee je de softcams kunt downloaden. Als je de URL geinstalleerd had bij plugins kwam er bij applicatie downloads Softcam te staan maar dat is weg. Hebben jullie dat ook. Zelfde als DIGIVIEW heeft denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-10-2017 om 06:49 zei alias haha:

Die had ik ook geprobeerd, helaas, openatv is ook te ''zwaar'' voor dat apparaat, openvix draait/reageert veel vlugger en nog iets meer geheugen plaats vrij

Gigablue had eerst als fabrieks image openmips, die zijn er ook mee opgehouden.

http://image.openmips.com/6.1/index.php 

Gewoon de nieuwe image van teamblue erop zetten, die is nagenoeg gelijk aan PLI.

Omdat dit ook een image gemaakt in duitsland is, moet je de softcam zelf installeren.

Hieronder de plugin voor handmatige installatie, kopieren naar tmp en dan als lokale extensie installeren.

 

http://images.teamblue.tech/6.1-release/index.php

cam4-teamblue_1_all.zip

1x GiGaBLUe UHD 4K 1TB HDD 2x S2 2x Hybrid C/T Pure2

1x GiGaBLUe X1 HD 1x S2 Pure2 1x GiGaBLUe IPbox

BigSat 4 lnbs, 88cm Triax with rotor

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb team blue er op gezet, beetje kale image(ben openatv gewend), met nog wat kleine gebreken.

Op de Gigablue HD solo 800 is in ieder geval niet te wisselen met de softcam manager tussen de softcams, die het laatste installeert heerst, tenzij je het gehele apparaat herstart, dan zijn ze te wisselen.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb teamblue er weer afgegooid, na fastscan leek het zogenaamd de tuner bezet te zijn, dus nog maar een paar zenders te bekijken, en ook niet meer weg te krijgen.

Ze mogen eerst nog wat volwassener worden daar.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...