Ga naar inhoud


Graag advies welke merk multiswitch


muppet

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een multiswitch gegaan alleen kom verschillende merken tegen de 1 heel duur de ander weer goedkoper

Ik vond de volgende merken spaun fracarro en EMP 

Wat is jullie ervaring met deze multiswitch's EMP is de goedkoopste die lijkt mij wel wat alleen omdat hij goedkoop is is hij dan degelijk of kan ik beter een wat duurder nemen.

Ik wil graag 4 sattelieten en nu 5 maar later naar 7 ontvangers aansluiten.

 

Ik heb even rond gekeken maar zijn er ook multiswitche's die meer sattelieten kan ontvangen dan 4 en kan ik via een multiswitch ook een USUALS rotor aansturen

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb een EMP multiswitch voor 8 satellieten en 12 uitgangen (een 33/12) en ben daar zeer tevreden over. Niet goedkoop, maar bon.

een voordeel aan deze switch is dat ie zowel met Quads als Quattro LNB's aan de slag kan. Als je alles nieuw moet kopen dan is een Quattro goedkoper, maar ik had hier nog 4 quads liggen van een vaste opstelling en die heb ik dus gewoon erbij gehangen - werkt perfect.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jultec is ook een goed merk voor multiswitches. Wel prijzig, maar zij werken vooral met receiver-gevoede multiswitches, en op den duur spaar je daar dus mee op stroomkosten.

Wil je nog niet over naar Unicable of JESS?

 

Over motoraansturing: dan kan je normaliter maar één receiver de controle over de motor geven. De motorcommando's moeten tussen receiver en multiswitch naar de motor worden afgetapt: of door de loop-through van de motor te gebruiken (seriële oplossing), of door gebruik van een splitter (parallele oplossing). Je moet dan even kijken welke de beste oplossing voor jouw situatie is.

De multiswitch zelf geeft geen motorcommando's door, naar de input-kant van de switch.

 

groet,

A33

 

 

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...