Ga naar inhoud


V-Box 2 gebruikers handleiding NL


Dabliefhebber

Aanbevolen berichten


Exact dezelfde V-box bestaat ook onder de naam TECHNOMATE .

misschien dat een zoektocht onder die naam tot een Engelstalige manual leid .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

en moet ik uitkijken met de 36 volt aan sluiten dat ik de + e - niet door elkaar haal even als de pulsenteller

bij de v-box 2 zit er links boven ook een  aansluiting  er staat 5 volt bij ik neem aan dat deze draad  daar naar toe moet

ik ben anders bang dat ik het verkeerd aansluit dus vandaar deze vraag b.v.d.

aangepast door Dabliefhebber
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een motor / actuator hebt met een reed contact ( 2 draden) voor de pulsen , sluit je die aan op PULS en GND

Bij een reed contact zie je een ronde magneet zoals op de film getoont .

Voor een optische sensor is een schijf met gaten of sleuven zoals op de foto van Sprietje .

Heb je een motor / actuator met optische of Hall sensor  ( 3 draden ) moet je ook de + 5 V aansluiting gebruiken 

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik zie dat bij de V-box 2 de ground onder zit rest de vraag van hoe weet ik bij de pace wat de plus of min draad is bij de 36 volt  zijn allebei zwart met de text

mot en wat als ik deze per ongeluk verwissel bij de V-vox 2 ?

aangepast door Dabliefhebber
Link naar reactie
Delen op andere sites

indien verkeerd aangesloten dan draait de schotel naar oost als je op west drukt en andersom , er gaat niets  stuk .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...