Ga naar inhoud


OpenPli - 4 kaarten - Tivusat, Canal Digitaal, Fransat & ORF


Italieman

Aanbevolen berichten

Op 12-9-2018 om 10:32 zei Italieman:

De licentievertrekkers komen er linksom of rechtsom achter van wie VTi de licentie heeft "geleend".

italieman,

je moet niet iets beweren dat je niet kunt onderbouwen...

 

toon mij aan dat die licentie geleend is!

 

kritisch de zaken bestuderen en bekijken alsmede testen en beoordelen is hier in ieder geval alleen mogelijk als je bronnen kunt citeren

de licentie verstrekkers zijn er al achter... en wat willen die dan doen met die informatie denk jij???

 

aanvullend:

dus ik moet ook die informatie over de licentie verstrekkers leveren,

dat zie je heel goed dat de Duitse gebruiker een enorme invloed heeft, op het CI+ verhaal

1 ) HD+ werkt met een nieuw mechanisme op de populaire kaarten (ondergebracht) dat daarmee in elk toestel met huidige CI+ blijft functioneren

en

2 ) SKY Duitsland heeft al elk nieuw abonnement sinds 2014 met dergelijke nieuwe mechanisme op de kaart voor specifiek CI+ geëntameerd maar blijft pushen naar de sky- gecertificeerde box zonder CI+ en kaart

 

het mechanisme is pairing

ofschoon er enkele mensen zijn die weten te unpairen is de publieke weet erover; dat men CI+ en haar certifikaten zo wil houden als nu voorzien anders verliest men klanten

daar men het bestaande CI+ certificaat in elke smart TV moet kunnen blijven gebruiken

 

 

 

aangepast door Tonskidutch
nadere uitleg

Quadrophenia

The Who

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Misschien intussen overbodig, maar zonder nou het hele draadje door te moeten lezen: op mijn Vu+ Ultimo 4K en op mijn Xtrend X8500 kunnen zowel de Fransatkaart (V 6.0) als de TNTsatkaart (V 5.0) onder OpenPli en Oscam op de interne lezers draaien, maar ook op een Smargo.

 

Mijn oude Vu+ Duo2 had daar ook geen moeite mee, maar die is intussen ter ziele.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...