Ga naar inhoud


nieuwe tv : netflix op headset geen geluid


Matchless

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Sinds gisteren heb ik een samsung eu49nu7100 tv en heb een senheiser tr195 koptelefoon aangesloten via de optische uitgang.

 

Het vreemde is nu dat ik bij bv youtube of hdmi wel geluid heb op de headset maar niet op netflix. In het begin deed hij dit wel maar het lukt me niet om dat geluid terug te krijgen.

 

Is dit een instelling en waar moet ik die vinden?

Heeft iemand een idee wat er fout is?

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat

Selecting the Optical Audio Output

From the Home Screen:

Select Apps.

Select Settings.

Select Audio output and choose either:

Optical stereo: Output audio through the S/PDIF port in stereo.

Optical surround: Output audio through the S/PDIF port in surround sound.

wat staat er nu op de samsungel

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 uur geleden zei Tonskidutch:

wat staat er nu op de samsungel

 

Ik zie geen audio instellingen wel verplaatsen ,verwijderen, opnieuw installeren (net geprobeerd maar geen resultaat) .

 

Het vreemde is dat bij bijv de youtube app de headset wel werkt.

 

als ik in de settings van de tv het geluid omzet naar opt out dan werkt netflix nog steeds niet

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gelukt 😀

 

In de tv instellingen heb ik alles op PCM gezet en doet de headset het ook bij netflix.

 

Wat ik wel raar vind is dat de headset het wel deed bij de andere apps.

 

Thanks voor het meedenken ..

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het niet zijn dat de Netflix serie op een ander geluidsspoor gezet moet worden? Bijvoorbeeld van Dolby 5.1 naar gewoon stereo? Dit omdat bij andere apps de hoofdtelefoon wél geluid geeft.

aangepast door ton2207
Te laat gezien dat het al opgelost was.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...