Ga naar inhoud


fallbacktuner crasht bij gelijktijdig kijken en opnemen


dvbs

Aanbevolen berichten

Goede middag,

 

Dit is de situatie: 1 DM7020HD met OpenATV6.3 en een DM920UHD met Gemini 4 op een 2.5 image.

 

Alles gaat goed buiten dit: Als uitzonderlijk een opname op de 7020HD loopt met als bron de DM920 als fallbacktuner, dan crasht de 7020 àls ik ook nog zap naar die zender. (kijkend via de 7020hd)

 

Zou het op te lossen zijn, of loopt dit altijd slecht af? Dus tegelijk kijken en opnemen van een fallbacktuner?

 

Groeten,

 

dvbs

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites


De cliënt. (dm7020) Dat is ook de box met de hdd (opnames) en de kaart.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu vraag ik geen oplossing ; maar heeft iemand met om het even welke combinatie van boxen of image dit werkend?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier dreambox 7080 met openatv 6.3

Heeb ook al gemerkt als er 2 opnames gelijktijdig starten er problemen van komen

Vastlopen of gewoon heropstarten

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Dank voor de reactie. Aan twee opnames was ik nog niet toe gekomen.

(6.2 geeft trouwens hetzelfde resultaat) 

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...