Jump to content

philips nieuwe software

Share
Followers 0

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By cookie monster
      König CSUSBVG100 terug aan de praat krijgen , hoe ??
      https://i.imgur.com/0KwpyoB.jpg
      PS: Ik vond deze video grabber onlangs terug in mijn rommeldozen !!
      Ik kan natuurlijk een nieuwe video grabber kopen , geen probleem ,
      maar eerst wil ik deze toch terug aan de gang proberen te krijgen !!
      Arcsoft software , het licentienummer staat op de originele cd-sleeve !!
      Ik heb echter geen CD-rom meer van deze video grabber !!
      Op de site van König vond ik niets meer over deze video grabber , enkel:
      Brand: König Nedis Number: CSUSBVG100 EAN number: 5412810210107 Dus mijn vraag is , hoe kan ik dit best oplossen ??

• By Skysurfer
      Iemand hier die een abonnement heeft op Elektor?
      Ik heb een bestand nodig dat alleen door abonnees gedownload kan worden.
      Het gaat om het bestand HandheldOpen_130.zip, een update voor een OBD analyser dat ik ooit gebouwd heb.

• By Gene 1225
      ik heb sinds een paar dagen een sab unix triple hd decoder in gebruik ( overname) . Toestel heeft nogal wat hinderlijke eigenschappen en ik vermoed dat een sw-update zou kunnen helpen. 
      systeem versie: 1.2.68
      app.versie : 1.2.68
      d.base 1.1.0
      laatste update: july 23, 2013.

Volgens deze site: http://www.sabsatellite.nl/nl/product/766/sab-unix-triple-hd-s903   zou dat versie 1.2.76 van 2015 moeten zijn.
      Ik heb die sw gedownload op een usb-stick , en geprobeerd te installeren volgens deze procedure: http://www.sabsatellite.nl/upload/files/1450779827-463_HOEKUNTUNIEUWESOFTWAREDOWNLOADENOPUWSABUNIXTRIPLEHDONTVANGER.pdf
      maar of ik die usb-stick nu formatteer in Fat32 of in nfts, in geen van beide gevallen  kan ik het bestand terugvinden in de bestandslijst  (menu) van de decoder. De tv-opnames staan wel correct vermeld.
      Wie kan me helpen met nuttige tips?
      Met dank. 
    • By Geestjes
      Waar kan ik alternatieve software vinden voor mijn SAB titan 3 hd Combo 
    • By Geestjes
      Na de laatste update van de software voor You Tube werkt dit niet meer zoals voorheen. De ontvanger vindt weinig en soms niets. Is er alternatieve software? Of komt er binnenkort een nieuwe update?
    • By Unetwork
      Ik heb echt problemen met Dreamboxedit, verhuisd naar Bulgarije, Sofia en had nog geen schotel dus een abbo voor IPTV afgesloten.
      Maar via Dreamboxedit bleven wel de satelliet kanalen staan, maar de IPTV groep bestond alleen als naam nog, de zenders waren verdwenen. Via Dreamset geen probleem.
    • By sattv4iedereen
      Hi,
      ondank dat menige niet springen om naar windows 10 over te gaan, durf ik toch te vragen, of er op een of ander manier een lijst o.i.d te maken, wat werkt er na installatie van windows 10.
      Wat werkt niet, wat is het probleem?
      Is er een oplossing gevonden? indien ja, hoe+ eventueel een link, als dit kan.
      Ik heb hier een travel acer mate 5530.
      1. na het update van technical naar volledig, werkt de hardware. ik heb na de technical preview instal,2 extra drivers moeten installeren voor de laptop, die voor fingerprint en de cardreader (not tested yet)
      2. ik heb hier een videograbber, en na de install cd, had ik een fout,dan heb ik bij de fabrikant een update gedaan van de driver, en die wordt herkend, maar nog niet getest, Zal een dezer dagen zijn. het is één van konig de CMPUSBVG6.
      De ezcap dvb-t fm dab doet het nog niet, en ik kan enkel dvb-t zien op het selecteren van de onderdelen van de hardware, en geen dab of fm selecteren. er komt geen videoapparaat in hardware. heb drivers gevonden voor windows 8, werken niet.
      Via netwerk naar windows 7 waar een canon MP 230 staat werkt perfect (scannen kan ik niet testen)
      extra scherm via hdmi werkt, en filmmateriaal afspelen van de nas (qnap TS-232) werkt perfect.
      NOOT: de hdd is uitgebreid naar 320 GB ipv 120 GB
      Er zit nu 3 ipv 2 Gb werkgeheugen in.

• Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.