Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Jacobussateliet

ZGEMMA H.2S Setup Probleem.

Aanbevolen berichten

Goeden dag,

Kortgeleden een zgemma h2s aangeschaft en met enige moeite de dual lnb 19.2 en 23 zenders gevonden.

De canal digitaal zenders worden echter niet getoond alhoewel er een geactiveerde kaart in de kaartlezer is geplaatst (er is geen CAM interface beschikbaar).

Handleiding erbij gepakt en gezien dat via de setup >CI>Common Interface ....to enable to see CAS channels...Maar deze keuze ontbreekt in mijn Menu!

Hebben andere leden hier ervaring mee of ervaring met de zgemma h2s? Wat is hier aan te doen, via een EXTENSION misschien, om de kaartlezer te activeren.

CCcam of Oscam via een andere tuner waarschijnlijk wel mogelijk. M.a.w. deze zgemma h2s versie is zo niet te gebruiken voor Canal Digitaal?

v.gr. Jacobus

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op dit moment is de kaartlezer, multicas  niet geschikt voor de CanalDigitaal codering.

Je zal op zoek moeten naar een softcam voor deze ontvanger.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door yassine
      Hi, 

Gisterenavond heb ik een factory reset uitgevoerd op mijn skybox f6, helaas verdween hier door de camds setup. Vaak is dit verborgen en moet je 6666, 0000 of 8888 indrukken.
      Dit heb ik gedaan maar helaas had dit geen resultaat.
      Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik cccam hier opnieuw laad en waar ik de juist firmware vind voor dit toestel.

Alvast bedankt.

Yassine
    • Door grunt
      Sinds een paar dagen heb ik een ET9500 met 2 DVB-S2 tuners (waarvan nog maar één in gebruik, ik moet de 2e kabel nog leggen), waaraan Astra 1, 2, 3, en Hotbird hangen. Ik kijk op een Philips 46PFL8007K/12 (drama met een super beeld, maar da's een ander verhaal). Er staat OpenPLI 3.0 op de ET9500 en ik draai CCCam (door winkel gedaan, ik heb er nog totaal geen verstand van).

Ik heb wat dingetjes waar ik niet uitkom:

Ik heb in de HDMI CEC plugin geconfigureerd dat de TV moet worden ingeschakeld en uitgeschakeld als ik de ET9500 in of uitschakel. Dat werkt niet.
      Als ik via HDMI CEC instel dat de TV volumeregeling moet worden overgenomen ipv via de ET9500 werkt dit niet. Zowel ET als de TV gebruiken RF voor de AB. Weet iemand een oplossing? Ik zou dus wilen dat de AB van de ET de volumeregeling van de Philips gebruikt.
      Als ik op de AB op, zeg, 1 druk, verschijnt er zender: 1. Ik wil het graag zo inrichten dat er "Ned 1 HD" komt te staan. Ik heb al Dreamboxedit geïnstalleerd en ik kan ook de zenderlijst importeren, maar durf niet zo goed iets te veranderen en terug te sturen naar de ontvanger, bang dat ik iets om zeep help en terug naar de winkel moet. Kan iemand kort vertellen hoe dit kan / moet (het wijzigen en opslaan van de naam mbv Dreamboxedit)?
      Ik heb een Synology DS212+ met een Video share die door al mijn apparaten probleemloos gezien en benaderd kan worden zonder login / pw (PC's, Popcorn A210, PS3). Alleen met de ET9500 lukt het me niet. Hij ziet de NAS wel, ik kan ook connecten, maar de HDD met daarop mijn films vertoont een rood kruisje (de NAS zelf een groen vinkje). Doe ik iets fout? Beiden hebben een vast IP binnen mijn netwerk. Instellingen op foto.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid