Ga naar inhoud


Bleutooth op LG ?


gbert

Aanbevolen berichten

Hallo ik  heb een vraag over de TV de LG 55EG920V.

Ik kan steeds slechter horen en als er iemand binnen komt dan begint al ,  kan de TV eens wat zachter ,en als er 1 van mijn klein kinderen binnen komt .O het nieuws voor doven en slecht horende staat weer aan.

En ik weet zelf wel dat ik slechter ga horen .

Nu weet ik dat er verschilende apparaten in de handel zijn om met oortjes draadloos naar mijn  die ik dan in mijn oren heb het geluid goed versterken maar dat gaat allemaal via Bleutooth .

Nu weet ik niet of er wat in de winkel light of het ook via WIFI kan ? ALS iemand al zo iets heeft dat je draad loos kunt  horen tussen de TV en mijn oren zou ik heel blij ZIJN .

Ten sloten ik heb een reciever VU 4 K misschien kan ik daar iets mee maar ik zou niet weten wat .Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Hallo gbert, ik begrijp dat je al een gehoor apparaat gebruikt?

Heeft die een ringleiding stand? in dat geval zou je een ringleiding kunnen aanleggen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijpt dat het stekkertje aan de zij kant een usb aansluiting is ,die naar een router gaat .

Kan hij ook naar de modem lopen .

En moet de kabbel altijd in de repeater naar de router of modem , of als hij 1 maal verbonden is geweest ,dat hij dan een soort ik weet niet goed hoe ik het zeggen moet update heeft gehad en dat dan de kabel weer er uit gehaald kan worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaan ook koptelefoons die via infrarood werken.

Er wordt bij de tv een extra kastje geplaatst dat aangesloten is op de audio uit en dat het audio via infrarood naar de koptelefoon straalt.

 

Waarschijnlijk bestaat dit ook in een bluetooth uitvoering.

 

Trouwens zijn je oren al gecontroleerd?

Voor mijn vader hadden we ook een koptelefoon gekocht want anders konden de buren ook meeluisteren.

Uiteindelijk bleek hij twee stoppen in zijn oren te hebben.

Nadat deze verwijderd waren, had hij geen koptelefoon meer nodig :)

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

MIjnVU is een VU plus solo 4K.

Om even op mij probleem terug te komen .

Ik heb naar LG gebeld . Want ik wist niet of mijn LG 55EG920V wel bleutooth heeft en natuurijk wist degene die ik aan de telefoon had het ook niet, dat  bleek later nadat ik met de medewerker van LG door het menu gelopen was en dat het bij instellingen van het geluid moest staan .

Maar dat bleek helaas niet  zo te zijn.

Hij vertelde dat hij het dan ook niet wist , en dat er binnen 2 dagen een monteur zou bellen  , maar ik heb nog niets gehoord , en ik ben bang dat ik niets te horen krijg ook.

Als iemand nog ideen heeft dat het in het menu bij geluid moet staan zou ik het graag horen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK dacht dat ik de vraag al had beantwoord wat betreft welke receiver , Ik heb de VU SOLO 4K.

DE mensen van LG hebben  gemaild als er geen Bleutooth op je TV hebt kun je nooit verbinding krijgen tussen je TV (LG 55EG920V).

Nu heb ik zaterdag een setje ik weet niet of ik de naam mag noemen Mar..mitek.

DE gebruiks aan weizging staat op het doosje .

De USB stick gaat in een USB poort , en de kabel met de mini jackgaat ook in de tv.

Nu heb ik een vraag ik heb een dolby surrond systeem 

Zou het kunnen dat ik de kabel mat de mini-jack in mijn receiver plugt , als het zou kunnen heb ik dan als ik een koptelefoon op heeft en  bleutooth  heeft?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...