Jump to content
Sign in to follow this  
astra19

te koop Selfsat H30D vlakantenne

Recommended Posts

Nooit gebruikt, maar getest door de verkoper (deschotelshop). Ik had er een groter nodig.

De Selfsat H30D Travelkit is ideaal voor het gebruik op vakantie, bijvoorbeeld indien u met de caravan of camper reist. Deze set kan echter ook gebruikt worden op de vrachtwagen of thuis op de gevel of balkon. Door het afwijkende ontwerp (plat) ten opzichte van een 'normale' schotelantenne, biedt deze zogenaamde vlakantenne vele mogelijkheden.

De traveller kit wordt geleverd inclusief praktische en ergonomische koffer. On dit koffer zitten alle benodigde onderdelen, waaronder de Selfsat H30D vlakantenne en andere montage onderdelen.

Door zijn geringe omvang, zal de Selfsat H30D vlakantenne niet of nauwelijks opvallen. Dit is voor veel mensen een uitkomst. Verder heeft de Selfsat H30D vlakantenne een geïntegreerde Single LNB, waarmee zowel de horizontaal als verticaal gepolariseerde signalen kunnen worden verwerkt. Deze vlakantenne bundelt dus zelf het signaal; dit in tegenstelling tot een normale (parabool) schotelantenne, waarbij de schotel het signaal bundelt en doorstuurt naar een centraal gemonteerde LNB. De Single LNB is geschikt voor de ontvangst van 1 satelliet, waarop ook 1 satelliet ontvanger kan worden aangesloten.

De vlakantenne kan op meerdere manieren worden gemonteerd; alle benodigde materialen zitten in de bijgeleverde koffer.

Informatie:

Input satellite frequency: 10.7 ~ 12.75 GHz
Polarisation: Vertical & horizontal
Antenna Gain: 33.7 dBi @ 12.7 GHz
Power consumption: 150 mA (max)
Environment temperature: -30ºC to +60ºC
Storage temperature: -40ºC to +80ºC
LNB outputs: 1
Switch low / high: 0 KHz / 22 KHz
LNB Output frequency: 950 ~ 1,950 MHz / 1,100 ~ 2,150 MHz
L.O. frequency: 9.75 GHz / 10.6 GHz
LNB noise figure at 25ºC: 0.2 dB (typical)
Input VSWR: 2.5 : 1 (typical)
Output VSWR: 2.5 : 1 (typical)
Conversion gain: 60 dB (typical)
Gain flatness: 6 dB p-p (max)
Power supply:

12 ~ 14V DC (vertical)
16 ~ 19V DC (horizontal)

Dimensions (W x H x D): 517 x 277 x 58 mm
Weight: 4.5 kg

Koffer en campingstatief ook bij, maar heeft en andere beugel er voor nodig. 

70EUR, alleen afhalen in het centrum van Utrecht.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Raymond1333
      Gratis af te halen in Almere (Buiten) na afspraak.
      Het staat nog in mijn tuin op de grond op een paal en roofmount met 40x60cm betontegels. De reden dat ik het weg doe is dat ik al een werkende Triax 78cm schotel heb. De feedarm is een beetje los want ik kan het iets naar boven en beneden bewegen; er zal een setje nieuwe schroeven moeten komen om de feedarm vast te maken aan de onderkant van de schotel.

Triax 100cm (113 cm hoog en 101cm breed). met LNB. Zonder coax kabel. Grond statief paal inclusief 4x 40x60cm betontegels  
      Zie foto's.

• By pietpiet50
      Te koop dreambox Dm900, compleet en origineel in doos.

Gaat weg ivm overstap naar andere ontvanger met meer hobby mogelijkheden.
      Werkt 100%, geen problemen

Kan verzonden worden, kosten koper

Prijs 199,00 of doe een goed bod
    • By klokje
      VU solo 2 satellietbox met hardeschijf 500gb

€ 150
    • By catw
      Homewizard EnergyLink

Vanwege het overstappen naar een ander energie meetsysteem ligt deze Homwizard EnergyLink niets te doen en zou een ander die goed kunnen gebruiken.

Hier had ik ook de watermeter op zitten en die kon blijven in het nieuwe systeem.
      Als extra zit er ook een P1 aansluitkabel bij welke je normaal ook weer zou moeten aanschaffen.

Deze Homewizard EnergyLink mag weg voor € 70, ophalen of verzenden. (Vaste prijs)

• By wranglerz
      Gebruikte en in nette staat zijnde satellietschotel set met 2 ontvangers nog 3mnd alle zenders

Compleet en werkend te zien (zeer mooie tv beeld kwaliteit)

Omdat de schotel reeds volledig is uitgericht is hij eenvoudig te plaatsen en te richten op een nieuwe bestemming

Inclusief kabels en connectors

Ontvanger 1 Mut@nt HD51 UHD ontvanger Dual ontv sat en kabel met HD
      Ontvanger 2 VuSolo2 HD ontvanger Sat met HD

• Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy