Ga naar inhoud


Aansluiten op Hirschmann MFC 2081


Rne

Aanbevolen berichten

Hallo

 

In mijn nieuwbouwwoning heeft de installateur een Hirschmann MFC 2081 gebouwd. Nu wil ik de schotel uitrichten maar krijg geen signaal en stroom op de Sat Finder. Wat doe ik fout? Ik heb de ontvanger aangesloten op tv aansluiting (coax) die vertakt naar de meterkast. 

 

Gr Rene

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het zal voor de kabelsignalen ook niet werken als er niet eerst een versterker voor de Hirschmann MFC 2081 zit.
Maar wat is de bedoeling?
Hoeveel aansluitdozen komen er in huis en is het de bedoeling dat er op 1 of meerdere plaatsen dozen komen waar ook satellietsignaal bij komt naast het kabelsignaal?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk ook eens welke kabel er gebruikt is , mogelijks is die niet geschikt voor satelliet

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
14 uren geleden, Rne zei:

In mijn nieuwbouwwoning heeft de installateur een Hirschmann MFC 2081 gebouwd. Nu wil ik de schotel uitrichten

Heeft de installateur zich vergist?

 

De Hirschmann MFC 2081 Wordt gebruikt bij kabeltelevisie in combinatie met een versterker.

Je kan er geen schotel op aansluiten.

 

Terug naar de installateur!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We horen nu al 2 dagen niets meer van Rne. Zou hij vertrouwen hebben in zijn electro-installateur? Ik denk dat hij er geen verstand van heeft. Laat mensen op dit forum in ieder geval mogelijkheden aandragen hoe het wel zou kunnen anders gaat het mogelijk voor een tweede keer fout.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zondag voor het laatst actief op het forum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...