Ga naar inhoud


Streamen naar Tv


marcow

Aanbevolen berichten

Beste, ik zag gisteravond in het programma Kassa een aantal tips om de tijd binnenshuis doortebrengen ivm het virus

Een tip is dat je een rondleiding kan maken in het rijksmuseum en andere musea

Nu is mij niet duidelijk hoe je dit moet aansturen:

 

Kan ik de website of app rechtstreeks op mijn tv installeren ( Panasonic 55Oledgzw954)  of moet ik vanaf mijn telefoon de App installeren( Ik kan deze niet vinden in Google Play). Ik heb als, zoekterm Rijksmuseum ingegeven maar dan krijg ik niet bovengenoemde optie

Ik wil graag de beelden naar de Tv streamen

Gaarne advies

Mvg Hans 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Was er sprake van een app dan?

 

Probeer de browser van je Smart TV eens. Of sluit je tablet / PC aan op je TV.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog even de tekst  van Vara kassa :

 

We kunnen nu niet naar het museum maar we kunnen wel virtueel een bezoek brengen aan bijvoorbeeld het Rijksmuseum en de grote meesterwerken zoals De Nachtwacht en het Melkmeisje bewonderen via artsandculture Google. Ook het Van Gogh museum is daar te vinden en heel veel meer topmusea van over de hele wereld. Voor de beste beleving download je de app in de Appstore of Google Play. Het Rijksmuseum heeft trouwens ook een eigen site waar je je eigen tentoonstelling kunt samenstellen uit de omvangrijke collectie..

 

Hans 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste , 

 

Ik heb deze App op mijn telefoon geinstalleerd maar zie geen optie om de beelden te streamen naar mijn TV 

Als ik bij de optie App op mijn Smart Tv kijk zie ik geen optie om deze App te installeren .

Ik heb wel een Google Chrome op mijn Tv aangesloten die gebruik ik voor de Canal Digitaal App , alhoewel  deze App ook op de Tv zelf zit .

Hoe kan ik op mijn TV zien of deze Android heeft  ( Panasonic 55OLED GZW 954 ).

 

 

 

Mvg Hans 

 

aangepast door marcow
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...