Jump to content
Sign in to follow this  
Alex1970

gevraagd HD+ kaart

Recommended Posts

Oude HD+ kaart gezocht die niet meer gebruikt wordt om eens te experimenteren met dat tijdelijke gratis aanbod van ze. Wie heeft er één "over"?
Kan geruild worden met andere smartcard(s) indien je ook een "ruitenkrabber"-verzameling hebt.

Probeer even het forumlid tv-fan.. Van hem heb ik vorig jaar 2 kaarten gekregen.. Wellicht heeft hij nog een kaart over.

Heb zelf een HD+ kaart HD04. Hiermee kijk ik de Duitse publieken in HD en een aantal UHD kanalen waaronder de F1 (waar we dit jaar dus niets aan hebben wegens corona). Ik kijk er graag naar, maar je moet natuurlijk wel de Duitse taal machtig zijn anders heb je er niet veel aan...

Klopt, is ook inmiddels gelukt. (HD03 kaart) Nu de configuratie van OSCam nog. Wil vooralsnog niet lukken.

Oh ja, topic mag op slot dus.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By schum
      Ik ben op zoek naar 2 items en hoop dat iemand deze nog heeft liggen en niet meer gebruikt misschien !

Gr Schum
      Inverto IDLU-PROG02 Unicable II Programmer en een Inverto Unicable II IDLU-UWT110-CUO1O-32P 5/32 multischakelaar

• By Plepkeshenkie
      Ben op zoek naar gebruikte  AV comm polarizer voor C band voor test doeleinden.
      Afbeelding is van de website dus ben wel op de hoogte dat  het nieuw te koop is.
      Mocht iemand iets hebben over de prijs valt te praten

• By waterpas
      Is er iemand van de Sat4all-leden die zo´n werkende switch over heeft? Een redelijke prijs moet geen probleem zijn, ik lees het.
      waterpas
    • By schum
      Ik ben op zoek naar een losse S-Tuner en een front display voor een Gigablue HD QUAD Plus
      Als de receiver defect is maar de tuner en het display waren nog goed dan heb ik ook interesse
    • By duitsland
      Ben op zoek naar een VU+ DUO2 of 4K.
      Als iemand iets heeft liggen waar hij of zij vanaf wil, hoor ik dat graag via een pm.
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy