Mimisiku Geplaatst: 17 september 2022 Geplaatst: 17 september 2022 Ben (weer) op zoek naar een Argolis Triple Reader. Als iemand er nog eentje werkloos heeft liggen… Neem hem graag over, Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
waterpas Geplaatst: 18 september 2022 Geplaatst: 18 september 2022 Wil je ´m ruilen tegen een reader met een mogelijkheid voor één kaart? Dan kunnen we gelijk oversteken. Op een made Dit weekend ging een groepje maden in Scheveningen pootjebaden. De welbespraaktste van het stel sprak: ‘Makkers, merken jullie wel? Er zijn hier heel wat maden bij die made zijn in Germanij.’
Mimisiku Geplaatst: 18 september 2022 Auteur Geplaatst: 18 september 2022 Ik heb nog een gewone blauwe smargo liggen…. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
waterpas Geplaatst: 18 september 2022 Geplaatst: 18 september 2022 Ik gebruik de Triple voor een kaart, en wil ´m wel ruilen. Ik denk dat ik de oscam.server gegevens kan aanpassen aan de nieuwe reader, en dan moet het lukken. Echter, ik zit nog tot 27 september op mijn lokatie in Scandinavië. Daarna kunnen we iets afspreken, wat denk je? Op een made Dit weekend ging een groepje maden in Scheveningen pootjebaden. De welbespraaktste van het stel sprak: ‘Makkers, merken jullie wel? Er zijn hier heel wat maden bij die made zijn in Germanij.’
Mimisiku Geplaatst: 18 september 2022 Auteur Geplaatst: 18 september 2022 Is toch prima! Heeft geen haast. Als jouw kaart op /dev/ttyUSB0 draait hoef je zelfs niets te wijzigen.. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
waterpas Geplaatst: 18 september 2022 Geplaatst: 18 september 2022 Oke Mimisuki, hij draait nu op: device = TripleP1;Serial:00000ab9, en als ik er niet uitkom help je een handje, zijn we hier gewoon van je. Ik neem contact op al sik terug ben of stuur een PM. Op een made Dit weekend ging een groepje maden in Scheveningen pootjebaden. De welbespraaktste van het stel sprak: ‘Makkers, merken jullie wel? Er zijn hier heel wat maden bij die made zijn in Germanij.’
Mimisiku Geplaatst: 9 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2022 Inmiddels voorzien met dank aan @waterpas Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Aanbevolen berichten