Ga naar inhoud


Werkt deze nog matrix cam revolutions


Aanbevolen berichten

Joh! Zelfs een voet gevonden :) :) 

Ja, dat herken ik nog wel uit die tijd..

PIC16F84 Goldwafer, Funcards, ahhhhhh wat een tijd. De programmers heb ik ook nog ergens liggen. Zelfs nog de BBD interface om de dBox-en te flashen....

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Pic16f84 ja lol dat was echt leuk toen maar ook de eerste Irdeto kaarten waren simpel te herprogrammeren super leuke tijd, in het begin had ik nog geen adsl was gewoon niet te krijgen hier dus naar een bekende van mij die dat wel had spannend je eigen kaart proggen snel naar huis kijken of je beeld had .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaart in de MultiCRD 5, plainkey writer eroverheen. Date aanpassen en je kon weer :) :) 

Later met Seca1 met MKFinder de F0 masterkey eruit lezen..... Provider toevoegen, PPUA van buitenlands vriendje lenen.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ook in de tijd dat we zelf decoders bouwden voor filmnet rechtstreeks in het middenfrequent van de tv vier potmeters om het beeld iets te kunnen regelen bleef gewoon flikkeren maar je kon kijken, maar satelliet was  ongekend destijds superscherp en makkelijk te kraken en dat was de fun na al dat zelfbouw ben ik overgestapt op de cas serie van duolabs daar kon je zowel kaartjes gold en fun ed mee proggen maar ook cammetjes ik heb een van de eerste en denk de laatste.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijne hobby... Wil je die rood/zwart/witte Canal Digitaalkaart opsturen?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf kaartlogger maken proberen te zien wat algoritme zou zijn. goede vriend van mij was daar redelijk goed in ik niet ....

1 minuut geleden, Mimisiku zei:

Fijne hobby... Wil je die rood/zwart/witte Canal Digitaalkaart opsturen?

ja hoor stuur ff prive bericht dan stuur ik die op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De decodeeralgoritmes zijn gebaseerd op steeds langere priemgetallen. Was Seca1 16-bits, huidige keys gaan al naar de 64 en 128-bits. Ook zijn er steeds meer decodeerslagen vanuit de kaart i.c.m. de ROM van de ontvanger/CI. Het is allang niet meer 16-bitjes opzoeken op de kaart..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was leuk dat studeren... maar met al die hardware was het wel ook duur.

De Irdeto 4.7 Freecam koste ook al vet over de 300€

Geloof dat de M2 kaart zo'n vette 45€ koste en een Titanium 35€

Heb het al eens uitgerekend in 2004 en toen was ik genezen.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hobbies zijn net vrouwen: ze kosten (veel) geld.. Hebben ook dezelfde voordelen..

Hobby is leuk je doet het graag) en de vrouwen zijn lekker zacht en daar wil je ook graag mee knutselen :) 

  • Haha 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vrouwen meervoud :blink: kopje koffie glazenwasser

Het leukste was het hexadecimaal editen van de irdeto 4.7 want dat bleef vaak een hele week maand goed en dat bood erg veel studieresultaat van heel Europa.

Allemaal Svetik's schuld :grin:

 

aangepast door Tonskidutch
periode

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Svetik AKA Dr Ijzerbout......

Met vrouwen bedoel ik die ik in mijn leven heb ontmoet... Sauna's, strand/duinen.. Need I say more :)  :) 

Irdeto 4.7 dat was de FreeCAM.. Ik deed het editen met mijn MasterCRD. Voor Irdeto de Plainkeys wijzigen. Ik had toen een abo bij MultiChoice... Gratis Canal+ Rood/Blauw/Grijs en via de 27.5°W de ongecodeerde versies van de Belgische Canal+ (daar zat ook Canal+ Geel bij). Nu zit daar de Britse Freesat Satback op..

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens, die Irdeto CI-Cam mocht toen niet meer verkocht worden in Nederland wegens Neelie Smit Poes. Dus moest je hem bestellen in Ierland. Was er zelfs al eens voor naar Hoofddorp geweest bij Irdeto die deze dingen helemaal niet maakten en verkochten :grin:. Stom hè.

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem gewoon in Nederland gekocht en omgeprogd. De Irdeto 2 module heb ik nog steeds ergens in de kast. De FreeCam heb ik ooit verkocht omdat ik met de kaartjes verder ging in de Humax IRCI-5400... Mooiste SD ontvanger die ik gehad heb. Heet dat dat kreng werd zeg! Daar is me in de zomer echt een Goldwafer in vastgesmolten....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...