Ga naar inhoud


goede satfinder


kannie

Aanbevolen berichten

hallo leden ik zoek een goede satfinder  en misschien kunnen jullie mij adviseren.ik zoek een satfinder  waar intelsat 901 op voorgeprogrammeerd staat.ik heb nu een xsarius zonder software die ik handmatig kan uitbreiden maar daar ben ik niet technisch genoeg voor.ben begonnen aan een project wat maar niet lukt geef bijna op.ok ik zoek dus een satfinder met intelsat 901 / 37e erop zodat ik verder kan.alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


QM HD satellietmeter

Ik gebruik zelf deze, maar moet zeggen dat het niet de eenvoudigste is qua bediening.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, drz zei:

QM HD satellietmeter

Ik gebruik zelf deze, maar moet zeggen dat het niet de eenvoudigste is qua bediening.

 

bedankt voor je reactie .ik ben nogal impulsief soms en ben zonder diploma in het diepe gesprongen.bv ik heb als ontvanger een sab titan micro se (is ook een puzzeltje voor mij ).maar mijn grootste probleem is dat ik zenders zoek op intelsat 37e en zoek een satfindeer waar de satelliet al in is voorgeprogrammeerd(aangezien handmatig een sta toevoegen wat boven mijn pet is.ik heb een xsarius met honderd satelliten maar daar staat hij niet bij.wat kost deze die jij gebruikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedkoop is hij niet, maar voor de mogelijkheden die je met deze hebt, na een cursus van 35 jaar, heb je wel iets voor het geld.

Hij ligt rond de 100 euro.

Als het voor eenmalig gebruik is zou ik hem van iemand lenen of vragen of er een mede forummer in de buurt komt om te helpen.

Ze zijn er vast wel.

  • Like 1

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, drz zei:

Goedkoop is hij niet, maar voor de mogelijkheden die je met deze hebt, na een cursus van 35 jaar, heb je wel iets voor het geld.

Hij ligt rond de 100 euro.

Als het voor eenmalig gebruik is zou ik hem van iemand lenen of vragen of er een mede forummer in de buurt komt om te helpen.

Ze zijn er vast wel.

hahaha nou 35 jaar stop ik er niet meer in maar hij is niet echt duur maar ik zoek nog ff wat satfinders om te vergelijken misschien vindt je het wel interresant om je mening te geven ik kom hier morgen wel op terug alvast bedankt voor de moeite,wat betreft jou idee om een forummer te vragen is een leuk idee maar ik wil eerst ff kijken en klooien.pfffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb recent een SF315 gekocht van Octagon. Kost rond de €70 en werkt heel behoorlijk.. Een sat inprogrammeren gaat met een 'setting' bestandje. Eénmaal erin is het fluitje van een cent...

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mimisiku zei:

Ik heb recent een SF315 gekocht van Octagon. Kost rond de €70 en werkt heel behoorlijk.. Een sat inprogrammeren gaat met een 'setting' bestandje. Eénmaal erin is het fluitje van een cent...

leuke info bedankt  zo,n setting bestand krijg je via internet? dat wil ik wel gaan proberen dus ik ga ff op jacht naardie octagon . kijk als ik de goeie sat op satfinder krijg kan ik eindelijk met probleem een beginnen.mocht het lukken laat ik het weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Ventura zei:

Hebt u een budget in gedachte? En hoe vaak wilt u de satelliet meter gebruiken? 

hallo bedankt voor de reactie.in het kort ik wil c-kanalen van intelsat 37e fta kanalen uit Ghana(voor mijn vrouw ). ik heb een gibertini schotel 150 cm achter in de tuin. maar ik heb daar een satfinder voor nodig  die dat kan maar ook een waar die sat in geprogrammeerd staat of waar ik met mijn peperkte technische kennis er een een kan toevoegen zonder it opleiding hahaha. ik gebruik hem maar een paar keer geld tja als ik mijn vrouw kan verassen is dat niet zo belangrijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, kannie zei:

als ik mijn vrouw kan verassen is dat niet zo belangrijk

Uw vrouw veRassen , uh ?? :eek: Tja , dan heeft u die satfinder natuurlijk niet meer nodig ;)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, kannie zei:

hahaha

Een grapje moet kunnen :)

 

Hopelijk kan je je probleem oplossen ivm 18°W :)

 

Gene vette , maar:

http://www.lyngsat-stream.com/tvcountry/Ghana.html

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, cookie monster zei:

Een grapje moet kunnen :)

 

Hopelijk kan je je probleem oplossen ivm 18°W :)

 

Gene vette , maar:

http://www.lyngsat-stream.com/tvcountry/Ghana.html

natuurlijk kunnen grapjes eerst ff goede satfinder bestellen daarna probleem 2.denk aan satlink volgens info zou die makkelijk te zijn om satellieten toe te voegen zonder al te veel kennis van zaken of it opleiding hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...