Ga naar inhoud


Satelliet TV abonnement op buitenlandse provider


OFDM

Aanbevolen berichten

Ik krijg de vraag of het mogelijk is in Nederland een abonnement af te sluiten op DigitAlb. Nu ga ik nog uit van het bekende systeem dat je een adres moet hebben in het land van uitzending maar ik zie op Internet dat je "gewoon" een ontvanger kunt bestellen met een jaar abo....? Ik kom in het bestelproces zonder account aan te maken niet verder dan de verzendkosten naar Nederland maar of het onmogelijk is vanwege auteursrecht weet ik niet. En als het wel zou kunnen is er dan een kans dat de ontvanger op Internet aangesloten moet worden waardoor het alsnog niet kan werken omdat het buitenland is?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou zeggen: Neem contact met ze op. Wellicht alleen communicatie in het Engels mogelijk....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@OFDM,

neen dat is niet mogelijk als Nederlander met Nederlands bankrekening en woonstede.

Als je familie d'er hebt wonen die stroman willen spelen, alsook reeds één smartcard hebben dan wel. Een tweede smardcard aanvragen, activeren en op de post doen!

Mijn ex-collega uit die regio heeft dat ook zo geregeld met haar oom in 2017.

Let wel de Conax smartcard wordt ooit uitgefaseerd en vervangen worden door CI+ dan gaat het lastiger worden.

 

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Mimisiku zei:

Ik zou zeggen: Neem contact met ze op. Wellicht alleen communicatie in het Engels mogelijk....

Ik heb net gebeld en ze zeggen is geen enkel probleem, hij zag het niet. Uiteraard uitte ik daarover mijn twijfels en haalde Canal digitaal aan. Hij zegt ga naar de website van Canal digitaal en zoek naar verkooppunten; https://www.canaldigitaal.nl/verkooppunten/

 

Daar staan ze inderdaad bij in Engeland en ze bieden het ook aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...