Ga naar inhoud


DVB-C tuners voor mutant HD2400


roymar

Aanbevolen berichten

wie heeft er nog 1 of liefst 2 dvb-c tuners te koop voor mijn Mutant HD2400

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Retrofan
3 uren geleden, roymar zei:

wie heeft er nog 1 of liefst 2 dvb-c tuners te koop voor mijn Mutant HD2400

Ik stuur je een berichtje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Retrofan, maar ik zoek nog steeds naar tuners!

aangepast door roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel te koop, maar (te) duur. Het zijn shops die niet alleen de verkoopprijs rekenen, maar ook de opslag(tijd) vergoed willen zien. De Mutant 2400HD is oud en wordt niet verkocht. Kortom: ze moeten ervan af. Op een moment bepalen ze dat het 'zeldzaam' is en dat de idiote prijs rechtvaardigd. Terwijl ze zelf gewoon te wild hebben ingekocht. Mensen kopen nu 4K modellen en willen geen 2K box meer..

Om die reden is €150 of zelfs €200 vragen voor een Mutant 2400HD gewoon te veel. Ze zijn het gewoon niet meer waard (alhoewel ik de nostalgie best begrijp)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Retrofan

Tja, het blijft altijd een kwestie van vraag en aanbod wat invloed heeft op de prijs. Wat voor de één te duur is, valt voor de andere wel weer mee. Het is ook wat je bereid bent ervoor te betalen. Beter duur(der) dan niet te krijgen 😉

 

Citaat TotaalTV:

Het is nu al meer dan vier jaar geleden dat 4K Ultra HD zijn intrede in de tv-industrie maakte. Maar echt van de grond komt de nieuwe beeldtechniek in Nederland nog niet. Het aanbod blijft karig en de vraag is of hier in 2020 verandering in komt.

 

Dus een HD ontvanger kan nog steeds best interessant zijn, zelfs in 2020. Hangt ook een beetje van de wensen af (aantal tuners in te bouwen, hardware transcoding, snelheid zenderwissel etc. etc.)

aangepast door Retrofan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn argument is dat €150 of €200 te veel is voor een apparaat van die leeftijd. Voor €119 koop je een nieuwe die dan ook nog eens 4K aankan mócht dat nodig zijn...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-7-2020 om 16:21, dreka1 zei:

Ik heb hier nog een Mutant 2400 hd met 2 kabel en 2 sat tuners staan , misschien kan je hier wat mee.

Ik heb geen hele ontvanger nodig, alleen de tuners. tenzij je er toch van af wil voor een lage prijs

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

PM gestuurd

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...