Ga naar inhoud


Ik zoek voor mijn .eu domein een domein waar ik goedkoop mijn domein kan parkeren, echter wel automatisch door kan laten verwijzen, het liefst met behoud van domeinnaam boven in het scherm. (inclusief BTW)


Miauw

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat dit mag, anders graag de namen van de aanbieders verwijderen, ik weet dan alleen niet hoe ik het vragen moet:

 

Ik zoek voor mijn .eu domein een domein waar ik goedkoop mijn domein kan parkeren, echter wel automatisch door kan laten verwijzen, het liefst met behoud van domeinnaam boven in het scherm. (inclusief BTW)

Misschien later een website en e-mail gebruiken, echter tot nu toe heb ik daar nog geen tijd voor.

Wat ik op het zicht heb zijn:

Strato
Versio
Vimexx

Op dit moment zit ik nog bij Versio, ik moet eind augustus een beslissing maken of ik blijf zitten, of dat ik overstap.

Als iemand andere suggesties heeft, dan hoor ik dat ook graag.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hele goede ervaring met Bhosted.

Heb ook een eu domein daar geparkeerd.

inclusief 4 sites.

Mannen zijn erg behulpzaam, snel en

pro-actief. Niet onbelangrijk, zeker niet de

duurste.

 

Ik onderhoud ook een site bij Versio maar

dat is helaas niet mijn ding. Ze zijn wel

goedkoop heb ik mij laten vertellen maar

heb ik zelf nooit bekeken. De site is van

een ander en is niet mijn keuze.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Vimexx de prijzen op jaarbasis.

 
registratie: € 1,99 Actietarief normaal tarief € 3,99
Jaarlijkse verlenging € 5,99
 
Prijzen zijn exclusief BTW.
 
Wil je de e-mail door hun laten afhandelen en/of een eenvoudige website dan komt er 0,45 p/m excl. BTW erbij op. (incl. encryptie/beveiliging TLS/TLSA/DNSSEC)
  • 500 emails per dag
  • Website maker lite

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Parkeren kan onder de € 9,- per jaar inclusief BTW, al geven ze het vaak aan ex BTW voor nog niet eens de helft van de prijs, doorlinken zonder hostingpakket is ook mogelijk. 

 

De techniek achter de schermen is wel anders, niet dat ik daar op dit moment mee te maken heb, want met een parkeerpakket kan alleen doorgelinkt worden. Als ik het echter echt in gebruik ga nemen, dan komt er van alles wel om de hoek kijken, een domein verhuizen kost helaas ook geld.

 

Het bedieningspaneel van elke aanbieder is anders, van makkelijk tot en met onhandig.

 

Als ik een hostingpakket met de tijd neem, dan kom je ze al voor 45 cent per maand tegen, zal ongetwijfeld ex BTW zijn.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Zatter zei:

Voor Vimexx de prijzen op jaarbasis.

 
registratie: € 1,99 Actietarief normaal tarief € 3,99
Jaarlijkse verlenging € 5,99
 
Prijzen zijn exclusief BTW.
 
Wil je de e-mail door hun laten afhandelen en/of een eenvoudige website dan komt er 0,45 p/m excl. BTW erbij op. (incl. encryptie/beveiliging TLS/TLSA/DNSSEC)
  • 500 emails per dag
  • Website maker lite

 

Regelen zal ik tegen die tijd zelf doen, ik heb als ik bij Versio weg ga, te maken met een verhuistarief + verlengingskosten.

 

Versio vindt ik een irritant bedieningspaneel hebben, met Vimexx en Strato heb ik geen ervaring mee.

 

Bij Mijndomein ben ik ooit begonnen, echter is deze ondanks een eenvoudig paneel, naderhand behoorlijk in prijs gestegen.

 

Meerdere domeinnamen op één eenvoudige hostingpakket draaien is ook iets voor de toekomst, wel zo handig om rekening mee te houden.

 

Ik lees ook met SSD opslag, nu nog niet nodig, maar qua prijs is er niet erg veel verschil.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...