Ga naar inhoud


Koelkast defect


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


Op 12-9-2020 om 19:44, Codx zei:

Hebben ze in Dubai geen reparateurs voor dit soort spul ? Als je een onderdeel op ali moet bestellen kan het weken duren voor je het krijgt.  Dan kun je net zo goed een nieuwe kopen denk ik. 

 

Tja, dat is een goeie vraag. € 800 uitgeven of 3-4 weken wachten.

Het raakt me niet echt in de portemonnee maar toch gooi ik het geld niet over de balk.

En zoals ik al eerder zei..het is ook een beetje een hobby om iets weer te maken waar anderen al lang opgeven zouden hebben.

 

We komen die paar weken zonder deze kast ook wel door.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
46 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

We komen die paar weken zonder deze kast ook wel door.

 

Werkelijk?

 

 

Op 12-9-2020 om 15:57, Drs. IJzerbout zei:

Mijn vrouw is behoorlijk pissig want nu moet alles in de andere koelkast in de keuken. Dus het moet nu wel snel klaar wezen.

 

 

Elke ochtend de toorn van je vrouw om je oren te krijgen houd zelfs de sterkste man niet lang vol.😁

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je ceesv, door iedere keer weer  uitgeputte batterijtjes van 20 cent, na het meten in het bakje: "gaat nog wel" te leggen en weer ergens anders te gebruiken en geen 300 Watt zwembadverlichting met projectorlampen in te zetten, heb ik zoveel geld uitgespaard dat ik misschien een Chinese digitale universeelmeter aan Tonskydutch zal doen toekomen.

  • Haha 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...