Ga naar inhoud


Maximum Multifocus Dish E 85 vraag


carlo666

Aanbevolen berichten


Ja, je kunt 1°W erbij plaatsen op de Maximum E85.

Met mijn opstelling is het mogelijk van 28,2°E tot zelfs 5°W goed te ontvangen. (zie handtekening)

aangepast door Satfeeds-DX
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, carlo666 zei:

Multi Focus Dish E 85 Meerdere satellieten tegelijk ontvangen mogelijk. Ontvangstbereik van alle satellieten tussen de 13 en 42 graden. of 19 en 30 graden west volgens omschrijving. Is het mogelijk om 1W, 13E, 19E, 23.5E en 28.2E op deze schotel te ontvangen?

Ja  hoor dat kan prima, behoudens 13e, (daar kijk ik niet naar) heb ik signaal op alle  door jouw genoemde satellieten! 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...