Ga naar inhoud


Monteur gezocht om rotor te installeren


darude

Aanbevolen berichten

Beste forum gebruikers ik heb een vraag, ik ben opzoek naar een monteur die een rotor kan instellen.

Ik gebruik al jaren met tevredenheid een 80cm schotel met rotor, helaas is van de week het signaal verloren gegaan en heb ik geen beeld meer.

Ik dacht eerst dat het aan de lnb lag maar dit was het probleem niet, toen heb ik de rotor vervangen door een nieuwe ook zonder resultaat en vanmiddag ga ik de tuner als laatste redmiddel vervangen. 

Als dit het resultaat oplevert dat er weer signaal kom zit ik met het probleem om de rotor opnieuw in te stellen waar ik zelf niet uit kom, mocht er iemand in de regio Spijkenisse dit kunnen doen hoor ik het graag tegen een vergoeding. 

 

Excuses als dit niet geplaatst mag worden.

aangepast door darude
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik wil weleens weten @darude wat voor ontvanger je hebt, en wat voor rotor je hebt; is je ontvanger ook geschikt voor USALS?

Als je een Stab Italia hebt kan ik je verder helpen, anders helaas niet.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik wel kunnen.

  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • Beheerder

Denk er aan dat deze advertentie op het randje is. Handelaren mogen sat4all niet gebruiken om klanten te werven. Jouw advertentie lokt dat min of meer uit. Die berichten zijn verwijderd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...