Ga naar inhoud

Smart iptv verdwenen van Samsung tv.

robino
 Delen
Volgers 2

Aanbevolen berichten

• Moderators

Samsung is gestopt met die app. te ondersteunen.

Je kan proberen die bij smart iptv te downloaden en via een stick op je tv te zetten.

Of dat gaat hangt van je model Samsung tv af.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er zijn toch genoeg van die apps in omloop, ik vind tivimate nog altijd de beste, is met alles snel

Vu+duo 4K  openatv 6.4 1TB HDD sat&kabel + Vu+duo2 openatv 6.4 1TB HDD sat&kabel 

Zgemma H9.2H 4K openatv 6.4 sat&kabel
Wavefrontier T90. Titanium TQS Universal quad LNB's

Nvidia Shield Android 9 + H96 PRO 4K android 7

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja volgende keer let ik er ook op dat een TV,  Google TV heeft en niet een eigen baksel.

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zie op mijn Smart TV van Samsung nog altijd de app Smart IPTV staan onderaan in de lijst, weliswaar niet meer bij de lijst in het zoeken naar apps.

Raar dat Smart IPTV bij "robino" ineens verdwenen is.

Er zijn ook nog een heleboel andere apps om iptv te kijken op de smart tv, maar daar moet je ook €5 voor betalen om die te kunnen blijven gebruiken.

Mijn mac is geactiveerd op Smart iptv en ik ga niet nog eens €5 betalen voor een andere app.

Timm1983

--In blijde verwachting van de verrijzenis van Horeca hoogstwaarschijnlijk op 1 mei 2021--

--Ik tel de doagen af tot ik Jessica terug zie de beste dienster van mijn stamcafé, zal ze mij nog herkennen?--

--Ik zal véél mogen drinken om al die maanden in te halen-- Witte wijn à volonté, santé!

--Ook wij allen van Sat4all zullen die rare periode overleven!-- Wij staan sterk!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen