Ga naar inhoud


Smart iptv verdwenen van Samsung tv.


robino

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Samsung is gestopt met die app. te ondersteunen.

Je kan proberen die bij smart iptv te downloaden en via een stick op je tv te zetten.

Of dat gaat hangt van je model Samsung tv af.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn toch genoeg van die apps in omloop, ik vind tivimate nog altijd de beste, is met alles snel

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie op mijn Smart TV van Samsung nog altijd de app Smart IPTV staan onderaan in de lijst, weliswaar niet meer bij de lijst in het zoeken naar apps.

Raar dat Smart IPTV bij "robino" ineens verdwenen is.

Er zijn ook nog een heleboel andere apps om iptv te kijken op de smart tv, maar daar moet je ook €5 voor betalen om die te kunnen blijven gebruiken.

Mijn mac is geactiveerd op Smart iptv en ik ga niet nog eens €5 betalen voor een andere app.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 5 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...