Ga naar inhoud


dreka settingslijst sat en kabel 15-03-2021


dreka1

Aanbevolen berichten


Heb Pred@g gevonden via goegel.

Moet daar helaas alle 13 lijsten samen downloaden ipv die ene die ik zou willen gebruiken.

Doen we dus niet; moet ik er 12 wegmikken. Dan moet die 13e wel heel extreem goed zijn.

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, minplus zei:

Heb Pred@g gevonden via goegel.

Moet daar helaas alle 13 lijsten samen downloaden ipv die ene die ik zou willen gebruiken.

Doen we dus niet; moet ik er 12 wegmikken. Dan moet die 13e wel heel extreem goed zijn.

Ik kan ze gewoon kiezen welke lijst. misschien een ander forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het VTI forum publiceerde Pred@g lijsten, die ik al tijden geleden ook hier heb aangeboden voor de liefhebbers.

Maar er stonden heel vaak niet alle zenders in die ten tijde van de start van Joyne in hadden moeten horen en behoorlijk wat oude lijken.

Dus een basis layout is zeker bruikbaar maar zul je ook moeten controleren en opschonen.

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Tonskidutch zei:

Op het VTI forum publiceerde Pred@g lijsten, die ik al tijden geleden ook hier heb aangeboden voor de liefhebbers.

Maar er stonden heel vaak niet alle zenders in die ten tijde van de start van Joyne in hadden moeten horen en behoorlijk wat oude lijken.

Dus een basis layout is zeker bruikbaar maar zul je ook moeten controleren en opschonen.

 

Dit was dan mijn laatste lijst hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat is jammer, ook al heeft Tonski wel gelijk als je een supermooie lijst wilt maken.

Ik heb een aantal jaren lijsten voor de Maxplus en CTech gemaakt en dan deed elke zender het goed onder normale omstandigheden in Noord-Nederland op een schotel van 90 cm en was hij 1x aanwezig op het moment van plaatsen, maar dat was heel veel werk.

Tegenwoordig gebruik ik lijsten van anderen met elk hun voor- en nadelen, hoewel ik er daarom soms wat aan verander.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp absoluut niet waarom dreka1 nu op zijn tenen getrapt is. Ik maakte toch geen negatieve opmerking over JOUW lijstje?

Ik maakte de opmerking dat je als gebruiker die lijst die voor jou als onderlegger dient altijd moet opruimen en opschonen, waarbij ik er van uit ga dat jij dat ook doet @dreka1

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

begrijp ik niet, waarom je zo reageert.

 

Is mij ook niet duidelijk. Waarom zo reageren ? Terwijl je zegt dat er niet op je tenen kan getrapt worden is dit wel het geval. Persoonlijk vind de lijsten van patje07 perfect , dus waarom is iedereen nu zo bezig aan zijn "eigen" lijsten , is voor niets nodig. Ik ben ook niet altijd eens met lijst met patje07 , dus bewerk ik deze zelf een beetje. Maar het blijft mijn basislijst. Je kan niet altijd alles op een plateautje meegeven om iedereen content te stellen. Wordt in deze coronatijden aangeboden als een soort 'take away" lijsten zonder oog te hebben op de efficiëntie ervan.

 

 

Quote

Een gedeelte van Hans en een gedeelte van Pred@g, dan krijg je ook een settingslijst.

 

Nog een beetje peper en zout en we hebben in deze tijden een heerlijke "Vlaamse Hutseput" . 😋

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Crazy Sat zei:

dus bewerk ik deze zelf een beetje.

 

overigens mijn eigen lijsten werden ook al 15 ~ 12 jaar geleden hier gepubliceerd en gebruikt op sat4all maar niet door iedereen geapprecieerd en daar deed ik niet moeilijk over

 

maar ik apprecieer de lijsten van dreka1 echt wel ofschoon hij dat commentaar dan afdoet met

20 uren geleden, dreka1 zei:

Dit was dan mijn laatste lijst hier.

tja jammer

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...