Ga naar inhoud


Starzplay films en series nu beschikbaar in Live-tv


PLsat

Aanbevolen berichten


Op 14-4-2021 om 14:13, PLsat zei:

Ik zie dat de film- en seriecatalogus van Starzplay nu ook kosteloos ter beschikking is via de Live-tv van Tvvlaanderen.

Daarnet gekeken in de Live-TV android-app van TVV en ik merk niets van Starzplay.... Canal+ Series wel, maar als ik op de nieuwste films als Tenet klik, krijg ik de melding dat je de film enkel kan huren via de interactieve decoder van TVV of via de Live TV op je computer. En huren betekent toch betalen want anders zou de melding gewoon kijken vermelden?

 

Waar merk jij de films van Starzplay op?

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind daar ook niets van terug.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de TVVlaanderen-app onder bibliotheek of in de Live-tv onder bibliotheek - Films en Series staat er een knop naast Canal+ Series, Love Nature, BBC First en Canal VOD van Starzplay.

 

Bij mij werkt het met een Basic+ abonnement. 

 

aangepast door PLsat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren ook eens aan het browsen geweest via de APP en ja er staan enkele recente series tussen.  Zelfs vindt men tussen de films o.a. Born Ultimatum (ik weet dat het een al wat oudere film is 😉).   Ik het enigste wat ik mis van de BBC First collectie zijn "The Mallorca files" en de andere seizoenen van "Death in paradise" en "Midsomer Murders".  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, gevonden.

thx

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, PLsat zei:

In de TVVlaanderen-app onder bibliotheek of in de Live-tv onder bibliotheek - Films en Series staat er een knop naast Canal+ Series, Love Nature, BBC First en Canal VOD van Starzplay.

 

Bij mij werkt het met een Basic+ abonnement. 

 

Ook net gevonden, thx voor de info.👍

Ook bij Canal Digitaal beschikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...