Ga naar inhoud


van kastje wisselen


jeffoto

Aanbevolen berichten

hi iptv users,

 

Ik heb een leelbox kastje waar mijn iptv abo erg onstabiel is, hij laadt geen zenders meer goed in (nee ligt niet aan geheugen).

Als ik nu mijn abo overzet (internet adres bekend) naar een maytek kastje ( ongeveer 4 jaar oud) die ik nog ergens heb liggen zou dat kunnen ?

Ik ben bang dat ik geblockt word als zijnde andere box maar wel een geldig abo, anders zonde. Dan moet ik nog de komende 10 maanden met dit laadprobleem uitzitten.

pffff

 

Laat me weten

 

 

BVD

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Jeffoto

Volgens mij zou het geen kwaad kunnen als je op de ene box die niet meer stabiel is de zenderlijst wist en die dan gewoon terug oplaadt op een andere box.

Is het misschien zoals iptv kijken op je smart tv of via je laptop?

Ik gebruik op mijn smart tv soms smart iptv of bay iptv of via de laptop via vlc. Maar ik wis eerst de kanalenlijst alvorens deze ergens anders op te laden want anders is er dubbel gebruik.

Dus bij mij geen probleem.

Of wat misschien ook mogelijk is dat je iptv provider de zenderlijst wist op de trage ontvanger zodat jij deze op een nieuwe ontvanger kunt inladen... misschien eens navragen bij je iptv provider. Misschien doen ze het met plezier. Dan kan je kijken via je andere ontvanger.

Misschien eens je iptv provider een mail sturen? Of chatbericht via messenger...?

Veel succes verder!

Timm

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bartje. ha ha😁, die Leelbox was popu in de UK. Maar idd t schijnt Formuler nu te zijn. Doe ik binnenkort, na afloop huidige abo. Welk model is t best ?

@Tim. De provider wil de kastjes van MAC adres wijzigen in hun systeem. Maar ik ga daarvoor eerst de 4 jaar oude (goeie😄) Maytek in de berging zoeken dan wordt t gefixt

 

Vrijdag laat ik jullie weten, thanks voor jullie hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je dit soort vragen niet beter direct met je aanbieder bespreken, die kan jou exact vertellen op welke box het goed werkt. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, jeffoto zei:

@Bartje. ha ha😁, die Leelbox was popu in de UK. Maar idd t schijnt Formuler nu te zijn. Doe ik binnenkort, na afloop huidige abo. Welk model is t best ?

Formuler z8 pro is momenteel vrij populair en geeft ook weinig problemen. Amiko is ook niet slecht maar persoonlijk heb ik liever de remote van de formuler. Formuler GTV is ook interessant als je ook meer met android wil als de standaard box aan zou kunnen.

CPU snelheid, RAM en dergelijke is gewoon nodig met IPTV momenteel. Deze boxen hebben een eigen app die voor hun box is gemaakt. 

Suc6 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bart, dank voor de tip van de F gtv, heel interessant.

Dus heren bij deze sinds vanavond doe hij t weer op de andere oude maxytec box en tot mijn verassing toch nog vrij snel stabiel zapt.

@ codx. Met vragen aan mijn "zwarte markt"provider moet je volgens mij heel voorzichtig zijn vandaar dat ik de vraag hier eerst dropte, voordat je Blocked ziet staan op je kast (bv met vpn) en niets meer kan bekijken.

 

Laterzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met vragen over zwarte markt aanbieders moet je hier net zo voorzichtig zijn.🤨

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...