Ga naar inhoud


Geloofwaardige reviews.


Denisdaf

Aanbevolen berichten

Hallo forumleden waarschijnlijk ervaringsdeskundigen zelfzoekende antennes.

 

Ik ben zinnens me een Maxview Target 80 cm twin aan te schaffen.

Daar ik in het verleden nogal wat aanpas en ombouw heb gedaan aan bv de Satenne R2 en later de R3, maar uiteindelijk nooit echt tevreden was, ik dat merk ( en de merken die deze schotel onder welk ander merk ook mogen verkopen ) toch maar uit de weg ga gaan. Grootste probleem was dan nadien nog dat er maar steeds werd gewisseld van stuursignaal door de bolletjes op z'n 36000 km daarboven dat er weer maar eens contact moest worden gemaakt om er nog maar eens een update van de stuurunit te moeten uitvoeren. Of je kon het ding via de stuurunit handmatig gaan sturen. Belachelijk gewoon. Vandaar geen Satenne meer voor mij. De Snipe van hetzelfde huis is al helemaal te gek voor woorden. Dus maar eens kijken voor een Maxview. En dan misschien toch maar met een twin LNB.

Vragen die me meteen voor ogen komen zijn dus hoe zit het met de gebruikte LNB want daar zie ik op afbeeldingen er al 2 verschillende.

Onder welke hoek zitten die dingen tov elkaar, het van waar tot waar O, W, N, Z kan je deze vertrouwen voor een degelijke ontvangst van de Astra 1 en 3 waarvoor ik vermoed dat ze zijn gebouwd?

 

En een plek op het www vinden waar reviews te vinden zijn wat betreft zelfzoekers zou een mooi iets zijn.

 

PS ik vind dat je voor 1500 Euro wel wat degelijks mag krijgen wat goede ontvangst betreft.

Is het dan net dat ietsje minder wat betreft de verf die bv op de schotel zit en dit of datje, tov een dure / duurdere schotel dat maakt niet veel uit in opzicht tot de hogere prijs.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites


7 uren geleden, Denisdaf zei:

Vragen die me meteen voor ogen komen zijn dus hoe zit het met de gebruikte LNB want daar zie ik op afbeeldingen er al 2 verschillende.

Onder welke hoek zitten die dingen tov elkaar, het van waar tot waar O, W, N, Z kan je deze vertrouwen voor een degelijke ontvangst van de Astra 1 en 3 waarvoor ik vermoed dat ze zijn gebouwd?

Zou je de afbeeldingen kunnen plaatsen want ik begrijp niet waar je het over hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Sprietje zei:

Zou je de afbeeldingen kunnen plaatsen want ik begrijp niet waar je het over hebt.

MAXVIEW TARGET 85CM SATELLITE WITH AUTO SKEW TWIN LNB | Auto Additions  Nationwide

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Denisdaf zei:

MAXVIEW TARGET 85CM SATELLITE WITH AUTO SKEW TWIN LNB | Auto Additions  Nationwide

Maxview Target Satellite TV System - Jacques Towbar Services

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bovenste afbeelding is een schotel met automatische skew. Hier zit een behuizing op met een motor waar de lnb in zit.

Op de tweede afbeelding zit een twin-lnb waarvan je de skew handmatig moet instellen.

Of de lnb's gelijk zijn is niet te zien.

Teleco Flat Sat Easy Skew 85cm.jpg

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Sprietje zei:

De bovenste afbeelding is een schotel met automatische skew. Hier zit een behuizing op met een motor waar de lnb in zit.

Op de tweede afbeelding zit een twin-lnb waarvan je de skew handmatig moet instellen.

Of de lnb's gelijk zijn is niet te zien.

Bij deze al bedankt.

En heb jij weet van of er ergens een betrouwbare plek is om eerlijker reviews over dit soort zaken te vinden?

Destijds echt teveel bagger gehad met zoals gezegd de Satenne R2 en R3 en ook de Snipe van dezelfde fabrikant.

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betrouwbare tests en reviews vinden is erg moeilijk tegenwoordig. Je moet al haast ervaring hebben met spullen die door dezelfde personen getest zijn.

Want ervaringen van gebruikers zeggen ook niet alles.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, minplus zei:

Betrouwbare tests en reviews vinden is erg moeilijk tegenwoordig. Je moet al haast ervaring hebben met spullen die door dezelfde personen getest zijn.

Want ervaringen van gebruikers zeggen ook niet alles.

Dat klopt eigenlijk ook weer. Een test is steeds beter als je er een andere tegenover kan stellen.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...