Ga naar inhoud


Correcte afstand lnb naar schotel van 65 cm????


Warbol

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Dat zal van de vorm van de schotel afhangen.

Iets met de f/d verhouding?

En dan is ook nog niet duidelijk of we over een offset of prime focus schotel praten.

 

En die informatie ontbreekt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wel om een wat oudere schotel van Canal Digitaal gaan als er staat dat het om een schotel van 65cm gaat en er een twin duo-lnb op zit voor Astra 19,2 en 23,5. Canal Digitaal levert al vele jaren geen duo-lnb meer met 2 aansluitingen, alleen maar 4. Het gaat dan waarschijnlijk om een Triax schotel.
Daarbij moet de duo-lnb zo ver mogelijk naar voren gezet worden totdat die niet verder kan om het beste signaal te verkrijgen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Het is een SAB schotel en die arm werd er los bij geleverd bij aankoop.

Mijn vorige schotel van hetzelfde formaat heeft een iets langere arm vandaar mijn vraag. Schotelgrootte hetzelfde , andere arm voor 

lnb. 

Is dit iets duidelijker???  Schotels en al die dingen lijkt wel een doolhof (voor mij)

Bedankt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kleinste schotel van SAB met losse insteekarm is de S60. Die is 52cm breed en 58cm hoog.
De tweede schotel is de S65. Die is 60cm breed en 66cm hoog. Hiervan is de arm inderdaad iets langer maar de S60 is geen gangbare schotel in Nederland dus lijkt me de kans dat je de arm van een S60 hebt gekregen erg klein.
Maar welke schotel had je daarvoor dan? Was dat ook een SAB-schotel? Zoja welke afmetingen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...