Ga naar inhoud


Windows10 kopen, welke versie?


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Op 4-6-2021 om 21:51, smetje limb.BE zei:

kan je pc waar je xp op hebt staan werken met win 10

Normaal gesproken wel, als je voor de volle mep Win 10 aanschaft.

Het probleem dat ik met Windows PC's in de loop van een jaar of 20 heb ervaren is echter dat de PC steeds trager werd na elke upgrade.

Dit itt de Mac waar ik 9 jaar geleden naar overgestapt ben toen Win geen noodzaak meer was, die na elke upgrade hooguit sneller werd.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


11 uren geleden, minplus zei:

Dit itt de Mac waar ik 9 jaar geleden naar overgestapt ben toen Win geen noodzaak meer was, die na elke upgrade hooguit sneller werd.

Nou dat kan ik gedurende m'n 4 jaar aan de iMac te hebben gewerkt helemaal niet beaamen. Wat een gedrocht.

Doe mij maar een Windows 10 op een Intel iCore 7 of 9

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Tonskidutch zei:

Nou dat kan ik gedurende m'n 4 jaar aan de iMac te hebben gewerkt helemaal niet beaamen. Wat een gedrocht.

Doe mij maar een Windows 10 op een Intel iCore 7 of 9

Apart.

Met m'n 9 jaar oude Mac nooit een probleem waarmee dan ook en de diverse upgrades gingen simpel en vloeiend en daarna was hij weer super en zeker niet trager. Absoluut geen gedrocht, integendeel.

Dat was bij Windows heel anders. Steeds gekloot op de diverse PC's met opnieuw schoonmaken en installeren (en dat ging niet om 1 PC maar het waren vele) en steeds trager na een upgrade en dat lag echt niet aan het feit dat er nog rotzooi op zou staan.

 

Maar goed, ieder zijn voorkeur.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Licenties kosten geen drol meer. Ik koop al jaren voor mijn klanten licenties onder de 5€ en voldoen prima aan de needs van de klant. Die is tevreden dat het een schone installatie met een nieuwe licentie is.

 

Daarnaast kan je twee boots maken op je pc. Alleen je moet de lijn aanpassen in de startup pagina bij pc instellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...