Ga naar inhoud


telesat decoderen met oscam.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Just now, Crazy Sat said:

 

Een module die op diverse Belgische,Nederlandse,Duitse.... webwinkels worden aangeboden zijn die nu werkelijk illegaal , kom nou...  Ik bied gewoon een mogelijk aan de TS dat het ook kan zonder een softcam , dus enkel een module en een kaart. Wat is daar nou verkeerd aan ? Of past het terug niet in jouw "Oscam" plaatje ?

Hoi, voor mij is het belangrijk dat ik het net wel in oscam werkende krijg. Ik werk met een "sat server" met dvb-s kaarten in en kan niet met cam modules werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat weet ik.. Samen met sattv4iedereen en of poedel…..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Hoi, voor mij is het belangrijk dat ik het net wel in oscam werkende krijg. Ik werk met een "sat server" met dvb-s kaarten in en kan niet met cam modules werken.

Quote

Dat weet ik.. Samen met sattv4iedereen en of poedel…..

 

Dat weet ik ook Mimisku... Ik ken sattv4iedereen,poedel ( emmel) persoonlijk reeds meer dan 20 jaar . Toen was het de tijd van Gbox , later CCcam , enz... . Schijnbaar zijn ze nog altijd in de tijd blijven plakken maar nu met OScam...

Spijtig dat mijn euro te laat is gevallen , anders had ik deze topic aan mij laten voorbijgaan...

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, masterw said:

De franse zenders van het telesat basic-light pakket zijn niet verhuisd naar astra. Die zitten nog steeds op hortbird maar op nieuwe frequentie 12437H sinds de storing van 5 september. Die kanalen gaan gewoon nog open met seca kaartje + oscam zonder mapping regel.

Hoi Masterw, dit klopt, maar ik heb vernomen van Telesat dat dit een voorlopige oplossing is, en dat deze zal verdwijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het hele M7 concern is het binnenkort gesloten box, CAM701 of CAM803… Zo eenvoudig wordt het….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de nieuwe frequentie geprobeerd op astra maar mijn Telesat kaart stuurt een "unsubscribed" terug. Dus niet mogelijk om de nieuwe frequentie de decoderen ahv oscam zonder de juiste boxkey.

  • 2021/09/18 09:44:39 51D30CF6 c (ecm) vuzero4k (0100@00006D/5C00/2460/6A:4EB859D303AEB6803BAEDF452427E433): not found (305 ms) by telesat_card (unsubscribed 93 02)
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minutes ago, masterw said:

Heb de nieuwe frequentie geprobeerd op astra maar mijn Telesat kaart stuurt een "unsubscribed" terug. Dus niet mogelijk om de nieuwe frequentie de decoderen ahv oscam zonder de juiste boxkey.

  • 2021/09/18 09:44:39 51D30CF6 c (ecm) vuzero4k (0100@00006D/5C00/2460/6A:4EB859D303AEB6803BAEDF452427E433): not found (305 ms) by telesat_card (unsubscribed 93 02)

Hi masterw, bedankt om dit ook te testen. Hoe kan ik een boxkey bekomen? Is er ergens een manier om de TeleSat kaart te gebruiken op oscam? Ik gebruik een Linux machine met dvbs kaarten zonder ci module. Of ben ik genootzaakt om een dvbs kaart te zoeken met ci module? Zijn er oplossingen via USB ofzo? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je blijft maar - wanhopig - rondvragen.. Een boxkey moet uit een originele ontvanger geëxtraheerd worden en dat kan, maar kost heel veel geld. Dat werkt maar totdat M7 de Seca3 tunnel uitzet (vanaf februari 2022). Daarna uitsluitend Nagra modus. Hiervoor zijn nóg meer sleuteltjes nodig en kost ook veel geld.. En dan….. de losse kaarten gaan er vanzelf helemaal uit en dan is het CAM701/CAM803. Met je thuisclubje delen is dan gewoon verleden tijd. USB CI+ converters zijn er (nog) niet, en al waren ze er, ook daarmee kun je niet delen…. Accepteer nu maar gewoon dat het niet meer gaat óf wees bereid om heel veel geld (voor niets) uit te geven….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...