Ga naar inhoud

youtube.com niet te openen

kkkkk
 Delen

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

Ik heb een schoon installatie windows 10 , nadat kan ik niet meer youtube openen en krijg ik de volgende melding

Fout tijdens het verbinden met www.youtube.com. SSL ontving een record die de maximaal toegestane lengte heeft overschreden

ik heb van alles geprobeerd wat google zegt van antivirus tot cache wissen , met firefox tot edge niets helpt.

ik ben een youtube verslaafd  , wat moet ik nu , weekend is er

aangepast door kkkkk
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb zoiets ook eens meegemaakt.

Uit ellende dacht ik: ik maak dan maar een nieuw account aan.

Toen kreeg ik een melding van YouTube waar in stond of ik wilde inloggen en ik kon gewoon met mijn oude gebruikersnaam weer inloggen.

Zoek naar mijn berichten, en je komt het ergens tegen.

Groeten, D-box.
Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB,
Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Bedoel oude gebruikersnaam en wachtwoord

aangepast door D-box
.

Groeten, D-box.
Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB,

Link naar bericht
Delen op andere sites

Probeer je Google account of je Gmail account

Groeten, D-box.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Moderators

Probeer eens een andere Browser.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.
14 uren geleden, kkkkk zei:

Ik heb een schoon installatie windows 10

heb je ook de updates opgehaald voor Windows10?

ssl fouten zijn gefixed.

Force DMaster 1122, Force DMaster 1145, DM7000, DM500, DM800, DM7020, DM7020HD, Vu+ DUO, Vu+ SOLO2, Vu+ Ultimo, Vu+ Utimo4K, Vu+ ZERO4K

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.

https://www.lifewire.com/activate-inprivate-in-microsoft-edge-446308

er zijn behoorlijk wat mogelijkheden waar door de youtube niet wil starten in bepaalde browsers

inprivate mode venster openen is er een van

maar op diezelfde pagina vindt je nog heel veel meer oplossingen

ik kan op afstand niet raden welke bij jou de reden is waarom het niet wilt starten! Dat betekend ze allemaal doornemen.

Force DMaster 1122, Force DMaster 1145, DM7000, DM500, DM800, DM7020, DM7020HD, Vu+ DUO, Vu+ SOLO2, Vu+ Ultimo, Vu+ Utimo4K, Vu+ ZERO4K

Link naar bericht
Delen op andere sites

9 uren geleden, ceesv zei:

Probeer eens een andere Browser.

Zou ik ook doen.

Met EDGE had ik altijd problemen, probeer eens Firefox en dan inloggen op YouTube met je Gmail account.

Groeten, D-box.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen