Ga naar inhoud


youtube.com niet te openen


kkkkk

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een schoon installatie windows 10 , nadat kan ik niet meer youtube openen en krijg ik de volgende melding

Fout tijdens het verbinden met www.youtube.com. SSL ontving een record die de maximaal toegestane lengte heeft overschreden

ik heb van alles geprobeerd wat google zegt van antivirus tot cache wissen , met firefox tot edge niets helpt.

ik ben een youtube verslaafd  , wat moet ik nu , weekend is er

aangepast door kkkkk
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb zoiets ook eens meegemaakt.

Uit ellende dacht ik: ik maak dan maar een nieuw account aan.

 

Toen kreeg ik een melding van YouTube waar in stond of ik wilde inloggen en ik kon gewoon met mijn oude gebruikersnaam weer inloggen.

 

Zoek naar mijn berichten, en je komt het ergens tegen.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel oude gebruikersnaam en wachtwoord

aangepast door D-box
.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer je Google account of je Gmail account

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Probeer eens een andere Browser.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.lifewire.com/activate-inprivate-in-microsoft-edge-446308

er zijn behoorlijk wat mogelijkheden waar door de youtube niet wil starten in bepaalde browsers

inprivate mode venster openen is er een van

maar op diezelfde pagina vindt je nog heel veel meer oplossingen

ik kan op afstand niet raden welke bij jou de reden is waarom het niet wilt starten! Dat betekend ze allemaal doornemen.

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, ceesv zei:

Probeer eens een andere Browser.

Zou ik ook doen.

Met EDGE had ik altijd problemen, probeer eens Firefox en dan inloggen op YouTube met je Gmail account.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...