Ga naar inhoud


Nieuwe Edision OS MIO+ 4K S2X + T2(HEVC)/C + S2


stevenvc19

Aanbevolen berichten

Ik heb op 8 juli deze ontvanger gekocht voor mijn grootouders zodat ze via een internetstream naar het VRT journaal konden kijken. 
‘gezien de internetstream van de VRT kanalen al meer dan een week plat ligt, heb ik uiteindelijk een andere oplossing voor hen gezocht. 
Ik zou de ontvanger via *******kunnen terugsturen maar ik dacht dat iemand hem hier eventueel tegen een goede prijs wilde overkopen. Hij is 2 weken gebruikt geweest, de originele afstandsbediening zit zelfs nog nieuw in de verpakking. Alles aanwezig. 
 

ik heb hem gekocht aan 185 euro, incl verzendkosten. 
Hij kan opgehaald en evt getest worden in Mechelen (Antwerpen) + indien gewenst kan ik hem prepareren voor abertis ontvangst (Spaanse zenders via satelliet) 

 

gezien dat de ontvanger nog zo goed als nieuw is, had ik er graag niet te veel geld op laten vallen. Een goed bod is steeds welkom. 
‘hieronder nog een link met de complete gegevens van de fabrikant. Ik heb ook de grijze versie gekocht: 

https://www.edision.gr/en/detail/os-mio-4k-s2x-s2-t2-c-grey

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je hem terug kan sturen zoals je zelf omschrijft, krijg je je volledige geld terug en ik gok bij de grote duitse webreus gekocht is retour ook gratis.

snap niet dat je moeite doet en minder geld prima vind.

 

 

sorry moest even kwijt na het lezen, idd volledig offtopic en tegen de regels.

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, pietpiet50 zei:

als je hem terug kan sturen zoals je zelf omschrijft, krijg je je volledige geld terug en ik gok bij de grote duitse webreus gekocht is retour ook gratis.

snap niet dat je moeite doet en minder geld prima vind.

 

 

sorry moest even kwijt na het lezen, idd volledig offtopic en tegen de regels.

Ik heb nergens gelezen dat de retour gratis zou zijn. Als ik er dan ook nog eens een track&trace code bij wil om te weten of het pakket aangekomen is, dan vermoed ik dat ik evenveel geld ga overhouden dan als ik hem nu langs deze weg verkoop. Daarom dus deze aanbieding. Ondertussen maak ik er iemand anders blij mee die hem voor iets minder geld kan kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...